2013年5月27日星期一

西刀魚丸出前一丁 / 辛辣麵 + 菠菜 ( 27-MAY-2013 )



( 27-MAY-2013  MON )

尋晚 11 點幾   見眼瞓就瞓啦   勁開心架   因為 4 點飲咗杯奶茶   咁晏飲多數夜晚瞓唔到   但上到床其實又瞓唔着喎   之後里奧大人瞓瞓下又出廳睇電視   因為頭先飲咗茶   瞓唔着   而我就繼續喺床典黎典去啦   我估我起碼 2 點幾 3 點先瞓到呀   慘 ~

瞓得唔好   仲要今日係星期一添   好在又唔係話好攰   同埋依家唔想懶床呀 ~

早餐食芝腿治烘底   飽到震   坐隔離位係 4 個麻甩仔   無着衫架   粗口爛舌又大聲   比佢地影響哂心情   佢地一走   餐廳靜哂   但無用啦   我都要番工喇 ~


之前堆哂 d 嘢未做   今朝做做做   做到 11 點半呀   充實到呢 ~

到 lunch time 仲未餓   同埋都唔想食嘢   我差唔多 3 點先有 d 餓   食咗幾件粟餅   但其實又唔飽   不過都懶得再食餅 lu ~

放工超餓呀   頭都暈   滿腦子係食物   本來想食埋 tea 先番屋企   不過要去超市買菜   咁買完菜即飛番屋企喇 ~

番到屋企除低鞋即入廚房開爐煮麵喇   第一次咁架咋   因為真係餓得好緊要呢 ~

woo   食完個人精神哂喇   抖陣就洗埋碗   再拖地執下嘢   之後沖涼喇   都係唔想一次過做咁多嘢住 ~

里奧大人 8 點放工   咁我就煮個辛辣麵比佢食   再淥埋碟菠菜一齊食   洗埋碗就真正休息喇 ~

沒有留言:

發佈留言