2013年5月23日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 23-MAY-2013 ) & ( 24-MAY-2013 S/L )

煎薯仔餅 - 媽咪跟肥媽整薯仔餅加麵粉   反而口感變咗唔煙韌 @.@


陳皮絲蒸鮑魚


蒸海斑


炒通菜


牛大力粟米豬筒骨湯

( 23-MAY-2013  THU )


今朝食餐蛋治烘底   好耐無食   覺得好漏添 ~



菇場唔忙   可以抖抖 ~

lunch time 未餓   所以我差唔多 1 點幾先食半杯麥皮   其實可以唔食   不過唔食又驚餓喎 ~

無啦啦好忙   4 點先搞掂哂   咁都好   有個半鐘抖抖 ~ 

個肚谷住谷住   所以放工即去睇醫生   咁拎定聽日病假紙   唔駛又要落去睇醫生呢 ~ 


里奧大人上大陸   我就番媽咪屋企食飯喇   家姐差唔多 7 點番到媽咪屋企   最鍾意係 7 點食飯   多 d 時間消化嘛 ~

同家姐 8 點半走喇    番到屋企即沖涼   再等埋里奧大人   佢差唔多 11 點先番到屋企   同佢傾幾句   我都入房瞓 lu   每月一到要早 d 瞓呢 ~   

( 24-MAY-2013  FRI )

每月一到喇   又唔係話劇痛   但都請病假   咁可以喺屋企盡情瞓 ~


今次無嘔得咁犀利   同埋唔係痛到顛   唔知係咪食咗靈芝丸   身體好咗 dd 呢   定係中醫 d 藥對身體有幫助呢 ~   

我幾勁呀   瞓到 7 點呀   里奧大人今日唔駛上大陸   咁佢都食埋嘢先番屋企   番到屋企都 10 點 lu ~

其實我有 d 餓   但飲咗 d 葡萄適又覺得頂胃   所以瞓覺算喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言