2013年5月2日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 2-MAY-2013 )

陳皮絲蒸鮑魚仔


豉油雞翼 - 超入味   勁正   好似食咗 5 隻   再留番 4 隻聽日做 lunch


蒸龍躉仔


炒韭菜花 / 莧菜


海底椰川貝蓮子百合生魚湯

( 2-MAY-2013  THU )

嘩   今朝好凍呀   唔係涼   係真係凍   好似係十年黎   5 月最凍嘅一日呢   勁 ~

早餐食麵餐   食食下間餐廳跳咗電制   我呢邊得番 d 射燈   勁似夜晚呀 ~


菇場唔忙 lu   唯有執下柜桶過日晨啦 ~

lunch 食麥皮   用好立克沖甜甜地唔錯   因為我好小就咁飲好立克   唔咁沖就又嘥架喇 ~

放工番媽咪屋企食飯   家姐差唔多 7 點番到黎   可以即開餐   今晚我好餓呀   可能晏晝食麥皮唔夠飽 ~

家姐話唔知點解   喺媽咪屋企食飯實係好飽   我都係咁話   真係飽到咩都唔想食   生果都食唔落   我覺得係可能飲咗碗巨湯呢 ~

同家姐 8 點半走喇   我番到屋企都即沖涼   最鍾意一番到屋企就即刻沖涼   乾乾淨淨最舒服   真係做起嘢上黎都特別醒神 d 咁架 ~

里奧大人 8 點幾先喺大陸放工   喺上水食埋嘢先番屋企   咁仲好   起碼有餓嘅感覺嘛   太夜放工真係無咩胃口呢   只想瞓覺囉 ~ 


呢期里奧大人狂睇相機嘅說明書同天書   我又拎番本 G12 說明書黎睇   佢即話我二仔底死跟   用咗年幾都唔睇   依家人睇我又睇   嘩哈哈   係喎   我真係好鍾意跟住佢   佢買咩我又買咁呢   佢最驚 ~ 

沒有留言:

發佈留言