2013年5月31日星期五

BBQ @ 家姐屋企 ( 31-MAY-2013 )

個爐咁大   燒隻乳豬都得呀


腸仔 / 墨魚丸 / 魚蛋 / 龍蝦丸 / 牛丸


加埋辣汁好味呀


好餓呀   家姐燒 2 條腸比我食先   唔好喺樹嘈 @.@


工人又即燒隻雞翼比我   太好喇   不過我覺得自己無咩耐性燒嘢食   因為成日問熟未熟未 

大蜆



媽咪買嘅蜆

生菜包牛扒    加埋生蒜同辣汁   家姐話喺韓國咁樣食法好好味   但係辣到我頭痕呢   家姐幫我加辣   我無諗過咁辣   食到一半頭都痕   之後飲咗半罐可樂   再狂食 10 塊生菜先解到辣   之後講比家姐知好辣   佢笑住話食嘅時候都覺得辣   不過無同我講   因為佢無諗過區區 2 粒指天椒咁辣呀 @.@  



美心排包 - 家姐話之前朋友話用排包  係好好味   不過又真係好好味   本身有牛油香   燒完再加牛油   真係香上加香呀 


印尼甜豉油 + 乾蔥 + 指天椒 - 甜甜辣辣超級好味   但咁樣算唔算係辣汁呢 ?! 


我唔係用 ABC 呢個牌字   下次買呢個牌子黎試下先


黃蕃薯 + 粟米 - 燒嘅時候好香   但食落無咩味嘅

( 31-MAY-2013  FRI )

唔知係咪尋晚食得太多荔枝   再加埋食薯格   所以半夜好熱咁   熱氣嘅熱呀   好在最後都瞓得幾好咋 ~

早餐食芝腿治烘底   睇報紙慢慢食   最鍾意咁樣呢 ~


菇場忙咗陣   之後去 pack 箱   話咁快就 lunch time 喇 ~

仲未餓   所以 1 點先食 lunch box ~  

3 點半又開始 pack 箱喇   差唔多 5 點就搞掂一部份   星期一再 pack 埋去   咁就了咗心事喇 ~

放工即走   坐 van 仔去旺角睇中醫   6 點半搞掂哂   今晚去家姐屋企 BBQ   咁媽咪又買咗 d 蜆仔同西瓜比我地食   咁我就去媽咪屋企等埋家姐   佢楂車接我去佢屋企 ~

其實我初初話打邊爐   咁家姐叫工人買嘢   佢工人居然記得我話過   下次黎要 BBQ   所以家姐又即打黎問 B 唔 B   嘩   我想 B 呀   因為打邊爐自己屋企都打到   B 就無可能啦   所以最後決定 BBQ 喇   我地差唔多 7 點半先開始燒   估唔到又有風喎   因為里奧大人冷笑我咁熱黎燒嘢食呀 ~

開始燒嘅時候   接到個怪電話   應該係呃人電話啦   今次話自己有馬拉口音   成日問我聽唔聽得出   咁我話妳喺邊個丫  我以為係朋友小寶呀   不過佢無答我   之後仲話聽日去大陸   會黎香港探我喎   痴鬼線 ~  

里奧大人唔駛上大陸   但 9 點先放工   不過我都未咁快走   我燒到成 10 點呀   之後再入屋食埋番薯同粟米   同狗狗影下相   抖多陣就走喇   家姐車我番屋企   沖埋涼原來都 11 點   好小會咁夜呀 ~


麥包






B 頭



B 仔






沒有留言:

發佈留言