2013年5月12日星期日

Day 1 ( Part 1/2 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 12-MAY-2013 )

( 12-MAY-2013  SUN )

今朝 6 點 45 分起身喇   去旅行真係幾早起身都無問題   同埋一定唔會懶床   哈哈 ~

沖埋個靚涼就出發喇   今次坐 A22 去機場   去到等咗 5 分鐘就有車   感恩感恩 ~

沿途開始落大雨   個天黑哂架   所以我都預咗台中都唔會太好天氣 ~

Feel ~~~~ 咁諗會開心 d ^^



9 點集合   不過我地 8 點半已經到咗   所以即打比領隊安娜小姐   估唔到佢已經到咗集合地點   咁點完名就自己去 Check-in   再去番集合地點   真係好彩里奧大人有聽嘢   因為我 Check-in 完之後就話去食早餐   無計啦   尋晚半夜餓醒咗嘛   所以勁餓呢 ~


我地到咗無耐   其他團友都到埋 lu


我地係 E 組


大大份早餐 @ 美心 - 今次我堅持自己食一份   因為真係超級餓呀   不過食完真係超級飽   因為有埋碗火腿通粉 + 餐包仔   衰里奧大人又唔幫手食

食完周圍行下啦   第 1 次去 521 區登機咋   無咩人嘅   之後再坐架車   一落車即上機呢 ~


曾經超勁鍾意嘅公仔 ^^


小貓 3 隻


旅行好拍檔


明明係 11:30 am 機   點知 12:05 pm 先起飛呀   網上討論都話 UO 成日遲架喇   所以都有心理準備囉   去台中都係 1 小時 10 分鐘   但遲就遲半個鐘   都幾離譜下噃 ~


唔知係咪遲起飛   我地坐低無耐就開機   之後派飛機餐   食完抖陣咋   就話到台中   快到呢 ~

熱辣辣星洲米   不過無味的 @.@

去到機場 Check-in   無咩人排隊   同埋佢地開咗幾個 Counter   咁就應該可以好快搞掂啦   我明明企喺里奧大人嘅隔離   點知要我去老遠嘅 Counter   佢一睇我本護照就縐哂眉頭   係咁揭我本護照   又問我有無去過台灣   又問我喺邊度黎   之後又用放大鏡睇本護照   因為我出生地 HONG KONG 呢 2 個字化開咗   可能覺得係假護照啩   企喺度都搞咗差唔多15 分鐘都唔比我走   之後另一個人見唔對路   又叫我行去佢個 Counter   又係問埋同一堆問題   之後里奧大人又同佢講話本護照好舊   所以 d 字化開咗   唉   經此一役   本護照未到期都照換喇   唔想咁煩呀   咩 mood 都無哂 ~


終於差唔多 1 點就出得去喇   里奧大人第一時間去買電話卡同唱錢   今次兌換率係 NT$3.681   所以唱咗 HK$3,500 (NT$11,043)   不過買唔到電話卡呀   導遊威廉先生話今日係母親節   所以機場呢間會休息   好在機場有 Wifi   即刻用 Viber 打比家姐   話安全到埗   同埋可能夜晚去逢甲夜市先到電話卡   又或者到酒店用 Viber 再打比佢呢 ~


13:15pm 到埗 ( 話就話 11:30am 起飛   咁依家 13:15pm 先到   你話係咪離譜呢 )


清泉崗機場真係超細   得 1 條行李輸送帶架咋

安全到手 ^^


等齊人都差唔多 2 點 lu



身心康泰旅遊巴等緊我地喇   woooo ~~


好舒服嘅座位   係二一座位   兩公婆係要痴埋家嘛   哈

行程 : 台中機場 --> 鹿港老街 -->鹿港天后宮 --> 逢甲夜市 --> 一中時尚商旅


第一站去鹿港老街   一出車已經落雨   唔通真係貴人出門招風雨 ?!   去到鹿港老街   跟住威廉行呀行   佢介紹 d 地道食物比我地知   等我地一陣買黎食   再帶埋我地去鹿港天后宮   不過我地無跟喇   周圍食下嘢影下相好過 ~

貴人出門就係咁架喇   呵呵 ~~

落大雨都可以噴到咁多煙   勁


好在到鹿港就無咁大雨咋   感恩



其實落雨真係比較麻煩   個人整濕咗都無咩嘢   整濕部相機先麻煩呀   所以我叫里奧大人負責影相   我負責拎遮同埋試食   天作之合 ~


呢個女仔唔笑個樣都幾惡架   我地買咗 2 盒南瓜子   臨走仲比 2 大粒我地食   真係食到好飽囉


熱辣辣好味呀   但唔可以買太多   淋咗唔好食嘛   所以今次我忍到手   里奧大人話好難想像我話唔買咁多呀   呵呵

黎台灣要飲百香果 ^^


牛舌餅 - 無咩味道   但又好食喎   可能脆卜卜啦   試食都好大塊架   唔似香港咁丁丁塊


好多素食


我影緊相嘅時候   老板娘叫我影呢 part    話呢 part 擺得靚呀   so nice ~~


望呢邊啦   唔駛怕羞架   cheeseeee ~~~~


其實成條街買嘅嘢都差唔多   同埋好多都係家庭式作業


超大包蝦條蝦片薯條   真係好似 10 公斤嘅米咁巨架   半個人咁高   勁想攬包黎影相

大小牛耳   好得意呀   大牛耳真係當扇咁撥都得呀

勁想買包細嘅蝦片番香港   不過又無得試食   唔買 lu

麻油 - 勁想買   不過驚漏油   到時真係咩都無架喇



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言