2013年5月13日星期一

Day 2 ( Part 3/3 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 13-MAY-2013 )

繼續行程  Part 3 ( 13-MAY-2013  MON )

好喇   坐咗一陣車   差唔多 4 點就到清境農場喇   雖然無落雨   但好大霧   我初初好失望架   我想藍天白雲襯托 d 綿羊   好似好靚咁   點知依家覺得大霧好似仙境咁仲靚呢 ~



我買咗 NT$20 飼料餵羊   之後就落去餵羊喇   woo   終於見到 d 羊群喺霧中行出黎   畫面超勁正呀   似真又似假   woooooo ~


大霧到呢 ~~
 

差唔多到喇


行呀下   開始好興奮喇


嘩 ~~~~



估唔到 d 綿羊咁大隻呀   我真係有 d 驚   同埋我餵第 2 次咋   隻綿羊已經拍我個肚   要我餵佢呀   拍到我幾痛呀   咁鬼大力   又整污糟我件白色新衫   嗚嗚嗚   之後我驚咗啦   我諗住比哂 d 飼料比威廉餵 d 羊   不過佢係都要我餵   叫我唔駛驚   佢就兩粒兩粒咁餵   我就十粒十粒咁餵   我要快 d 餵完呀   不過有個男團友仲搞笑   佢話比隻羊拍咗幾次   有一隻仲踢佢添呀   所以佢件衫好污糟   呵呵 ~


開始餵喇



搶呀   呢隻羊好肥呀



排好隊先


快 d 比啦




人有人忙   羊有羊忙   同埋好感恩當日得我地一個團   包場餵羊呀   勁開心呢


食呀食



咁快走喇 ?!


食飽就各行各路 ^^


我諗住影多陣就收工   點知我一影佢就行埋黎   我好驚呀   即走


下次再見喇 33


靚呀


喺入面買咗支紅豆牛乳冰   無咩特別


充滿水珠嘅蜘蛛網   又有另一番味道 ^^


陰森但唔恐怖 ^^

我覺得係親近綿羊多 d



餵飽綿羊要走喇   唉   餵果時又驚   但走咗又好掛住佢地喎 ~


5 點出發去娜魯灣   喺清境農場上 600 公尺   所以越上越大霧   越上越開始凍架喎   威廉話比台中低 8 度左右   去到又唔覺好凍   可能仲未入夜啦 ~



民宿入口


唔講唔知   呢條路係入餐廳嘅



好喇   安排好房間   威廉就帶我地去睇新鮮當歸   同埋台中最高嘅 7-11   海拔 2050 公尺架   所以包包薯片都脹卜卜   哈 ~




嗚   做咩唔彩我架


係咯   有人影緊我地嘛   比 d 面好喎


乖喇



新鮮當歸


呢棵好似係高麗菜   比足球細小小咋   里奧大人仲搞笑   以為係新鮮當歸



海拔 2050 公尺嘅 7-11


超多杯麵   唔通驚 d 人喺山區食嘢唔飽 ?!


Open 小將杯裝穀物調味乳 ( NT$32 ) - 簡單黎講即係乳酪粟米片   喺台北食過超好味架   不過呢杯就似鮮奶味


去完 7-11 就周圍影相   之後里奧大人用好緊張嘅語氣叫我望出去   原來係雲海呀   我超開心呀   好感恩呢日唔係天晴   唔係睇唔到咁震撼嘅雲海   影完唔夠 5 分鐘就無 lu   之後行行下又見到   實在太正喇 ~





沿途有好多民宿


行呀下   又無咩雲海


woo   又黎喇   其實行去影好危險   因為左手邊無啦啦無嘢欄住   影得興起真係跌落去都唔知   好在威廉講比我地知咋


睇到唔想走

今晚食台式料理    威廉比哂心理準備我地   話山上物資唔豐富   叫我地將就一下   對於我黎講   跟團就預咗唔會好食   同埋頭先又買咗杯麵   所以都唔驚   但估唔到完來呢餐都好好食啦   我又食 2 碗飯呀   好恐怖 ~


當歸葉炒蛋   又食唔出有當歸味噃


炒五花腩肉   辣辣地好味道



炒高麗菜


梅菜扣肉 - 我放開一切   食埋肥膏呀   勁


麻婆豆腐 - 無食


炒雞肶菇 ?! - 無食呀


團友話係鹹酸菜湯   仲要話好酸   我一定唔飲呀   哈


食完就入房休息喇   8 點沖完涼就食零食   里奧大人仲勁   真係食杯麵送魷魚絲   食完就睇 Ipad   真係好 relax   雖然間房無得上網   但又唔覺得悶   喺咁世外桃源嘅環境   真係要好好享受大自然氣息呢 ~

7-11 戰利品   總共買咗 NT$479   因為無諗過買咁多嘢   所以比 NT$2 買個環保袋   如果喺香港   真係好小機會喺 7-11 買零食
泰山仙草蜜 ( NT$25 ) / 波蜜一日蔬果紫色蔬果 ( NT$28 )


維力一度贊爌肉麵 ( NT$53 ) / 滿漢大餐蔥燒牛肉麵 ( NT$53 )


樂事波樂墨西哥肉醬味 ( NT$25 ) / 樂事泰式酸辣湯口味 ( NT$25 )


裕榮蝦味先 ( 香辣 ) ( NT$25 )


越食越辣   正到呢


喺小瑞士商場買嘅魷魚絲   加咗辣粉都好辣下 @.@

今晚 10 點半就瞓喇   健康到不得可了呀 ~


呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言