2013年5月14日星期二

Day 3 ( Part 1/2 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 14-MAY-2013 )

( 14-MAY-2013  TUE )

行程 : 文武廟 --> 毛王爺之家 --> 日月潭國家風景區 --> 一福堂太平餅 --> 埔里酒廠 --> 茶藝館 --> 勤美誠品綠園道 --> 一中夜市 ( 自費 )

今朝 6 點 45 分起身喇   因為好好天呀   里奧大人即刻叫我刷牙洗臉   之後出去影相呢 ~

民宿入口




呢度有 Wifi   所以打電話就要坐定定   係要定一定   唔係收唔到 @.@


入民宿喇




我地間房   係人都望到   所以一定要拉廉呢


如果住上層就好 lu



一出去就望到綠色   超開心呀




里奧大人影影下同我講   " 唔怪得咁熱啦   原來着埋件褸黎影 "   係冬天褸黎架   


其實尋晚瞓得勁唔好   因為張床褥同枕頭實在太淋   瞓到無枕頭咁   所以朝早半邊身超級痛呀   最慘個枕頭有陣味呀   好驚呀 ~影完都 7 點半   去食早餐喇   終於明白咩叫蝗蟲呀   真係咩都比佢地掃清哂   我拎得 2 塊麵包咋   仲要係拎埋里奧大人果塊喎   好在幫佢拎埋咋   因為佢出到去時連麵包都無呀 ~




餐廳外圍




食完又再影   之後番酒店沖涼等出發喇 ~


雖然超級熱   但望到咁靚嘅天空   真係流汗都值得呢

helloooooo






我好鍾意嘅地板

油站對面就係娜魯灣喇


woo   又要坐 45 分鐘車去文武廟   好在威廉講嘢好好笑   又會喺適當嘅時間比你休息   唔會好似機關槍咁囉 ~


沿途都藍天白雲


都有唔小屋喎




又想落雨咁喇

10 點半終於到喇   間廟唔係好大   不過又係好乾淨   其實真係無強國人嘅地方   真係會乾淨好多   同埋寧靜好多呢 ~





個樣好驚青咁   好搞笑



掛咗好多呢 d 祈福風鈴




鼎 ?!


天花板都好靚


好注重衛生呢





朝早唔飽   見到有嘢食賣就雙眼發光呢


黑椒腸 - 界開嘅位置係放生蒜蓉   惹味好多


有買嘢食   仍都有得買手信


Live Band ?!   唔記得唱咩


日月潭


之後去毛王爺之家   出名係靈芝丸   鹿胎粉同蜂王漿   我就只係買咗支大嘅靈芝丸   試下食咗會唔會身體好 d 先 ~


今日食 山地風味餐   估唔到係好有驚喜   我第一次跟團係覺得 d 食物好食架咋   同埋有飽嘅感覺 ~

細細隻嘅糭

我用 d 油黎撈飯   幾激呀


炒菇 - 無食   太清喇   唔吸引我   哈

呢碟腸超級好味


我鍾意個木盤


樣樣都好香口   正呀

炒高麗菜



2 款唔同嘅南瓜   1 款係橙色皮   1 款係綠色皮   d 皮都好林   正呀
 


團友特登 "北" d 料比我影架  ^^
 


d 飯有米香   正到呢



勁 QQ   所以里奧比埋我食   之後仲剩番一粒   所以我等到最尾   真係無人食喇   就叫里奧大人拎比我食呢


望住個海食 lunch 真係好 relax   好在無落雨咋   唔係就要坐室內呢


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言