2013年5月25日星期六

牛肉飯 + 鳳爪排骨飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 25-MAY-2013 )



( 25-MAY-2013  SAT )

今朝 8 點 15 分先起身呀   個人超級攰   又有 d 餓   所以都係打的番菇場喇 ~

買咗腿治 + 菜蜜   但無胃口食   不過飲完杯菜蜜   個人又舒服好多呢   但仍然攰 ~

菇場凍到震   所以勁想瞓   我都坐喺位度係咁中眼瞓呀   有一下都 feel 到自己跌落山添呀   所以頂唔順去廁所   中咗 25 分鐘先出黎呢   我真係好小會咁做呢   之後 8 卦都問我係咪去咗瞓覺 ~ 

放工即走喇   番到屋企即沖涼   之後就同里奧大人講我要瞓陣先   瞓醒先食嘢   點知一瞓就瞓到 4 點   我就超級精神   里奧大人就餓到頭暈   所以即刻叫外賣番屋企食喇 ~


里奧大人上身呀   開機洗衫又連熨 2 機衫   我次次唔舒服佢都好主動做家務   咁樣都幫輕我唔小架喇 ~

7 點幾佢出去余仁生買黑棗   之後再買埋飯番屋企   其實我仲未餓   不過里奧大人話餓   咁我都要食囉 ~  

沒有留言:

發佈留言