2013年5月13日星期一

Day 2 ( Part 2/3 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 13-MAY-2013 )

繼續行程  Part 2 ( 13-MAY-2013  MON )

1 點出發去小瑞士花園喇   沿途都落下雨又停下   停下又落下咁   差唔多 2 點半就到喇   一落車又落雨   唔緊要   落雨好有 feel 呀 ~



到喇   超大霧

woo  影完就無哂霧   真係變幻莫測



小瑞士花園係人造花園   我真係無咩興趣   同埋 d 花又未開   真係唔想影相   所以唔駛 5 分鐘就行哂 ~


我覺得佢 d 牙好搞笑呀 ~


未開嘅花


企定定比里奧大人影呀

hey 等埋啦 ~~~~


里奧大人行行下停低等埋我   話呢隻白天鵝好有攻擊性   想行埋黎攻擊佢呀



紙箱王 同埋其他商店睇嘢   影下相   又去 7-11 買薯片留番今晚食   之後再買朱古力   因為個罐好靚   地方細   所以行黎行去都係果度咁   臨尾最後衝刺   買咗 d 粟餅咁啦   今次真係唔買咁多   因為細喼無位擺呀   其實勁想買隻綿羊公仔   不過唔係太靚囉 ~


@ 紙箱王


 


@ 紙箱王郵局



@ 唔記得

@ 7-11   好得意嘅水樽


地方好闊落



@ Nina 巧克力 ( NT$300 ) - 我鍾意有隻羊個罐   代表清境嘛   所以里奧大人話買   其實 3 個罐都鍾意   但真係唔想買哂囉

之後我叫里奧大人幫我影低留念算喇   里奧大人叫個妹妹拎哂 3 罐比佢影相   妹妹幫手攞好位置添呀   勁好人  


其實我對朱古力興趣不大


一 d 都唔熱 @.@   但無限暢飲呢個動作   真係令人好窩心呢

買完嘅時候落好大雨   之後又清番小小 lu


零零舍舍一張枱   好搞嘢


掃黎都無用


走嘅時候又大霧 lu


烤魷魚絲   里奧大人話買黎送杯麵


粟餅



想買羊奶糖   不過驚好羶   最後都無唔敢買   同埋太大盒喇 @.@


如果得意就一定買   紀念下嘛


Poster Card


唔記得係咩

 
呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言