2013年5月5日星期日

韭菜豬肉餃子 + 土匪雞翼 + 菜心 ( 5-MAY-2013 )




家姐要辣椒豉油   我整咗 6 隻指天椒   家姐話勁辣呀   我點咗小小都覺得超辣   佢食唔哂 d 指天椒   咁我倒啦   倒嘅時候 d 辣味湧上黎呀   即刻咳咗幾下   不過家姐話勁辣   咁對我黎講係超級勁辣 @.@  

( 5-MAY-2013  SUN )

因為家姐今朝會同媽咪飲茶   之後會車埋媽咪番屋企   所以我就約咗家姐   車媽咪番屋企之前打比我   比沙律同餃子比媽咪呢 ~

所以我就 9 點半起身先   包咗 16 隻餃子比媽咪   之後再沖涼   同里奧大人落去大快活食早餐   買埋早餐坐定定   我就拎沙律同餃子比媽咪喇 ~  

比完媽咪   我就上番去大快活食早餐喇 ~  


食完番屋企抖陣就番教會   咁 Ivy 即刻同我講   話想里奧大人幫佢 load 歌   無問題啦   里奧大人實幫嘅 ~

崇拜完畢即番屋企 load 歌喇   之後約埋 Ivy 一齊食 tea   我都完全唔記得部電話係我地陪佢地買   買完再同佢地 load 歌   因為已經係 6 年前嘅事   我真係無哂印象呢 ~ 



食完各自歸家   番到屋企煲中藥   醃雞翼再包埋餃子   好攰呀 ~


家姐要我地幫眼睇廚柜同門嘅顏色   所以黎我屋企食飯呀   7 點黎度坐陣就開餐啦 ~  

是日晚餐 - 韭菜豬肉餃子 + 土匪雞翼 + 菜心

韭菜豬肉餃子
- 今次大鑊啦   買咗 $12 餃子皮   原來可以包好多隻   我估包咗 60 隻左右   有排食呀   家姐話 d 皮比較滯   不過鍾意 d 口感   而里奧大人不嬲都鍾意雲吞皮多 d   因為無咁滯   但我實在唔鍾意雲吞皮   所以最後都係買餃子皮喇   自作自受  ~ 

土匪雞翼 - 家姐同里奧大人話雞翼無味   即係唔夠底味   得個皮有 d 味   慘 ~

菜心 - 抵食呀   食咗 2 餐 ~  

差唔多 8 點幾食完就陪佢睇顏色   最搞笑係我咩都話唔好   之後我都忍唔住笑   關我咩事   佢鍾意就得啦   嘩哈哈哈哈 ~

家姐 9 點幾走   佢着鞋嘅時候   我就喺廚房整嘢   聽到家姐用哀求嘅語氣同里奧大人講   聽晚記住幫阿妹食 d 餃子   如果一個人食哂好慘呀   記得幫佢食呀   里奧大人話放心啦   實迫佢食架喎   無可能唔食呢 ~

沒有留言:

發佈留言