2013年5月3日星期五

雲南小鍋米線 @ 荃灣 ( 3-MAY-2013 )

豬腩肉 + 豬紅酸辣小鍋米線 ( 小辣 ) - 我北咗一匙家姐碗大辣湯底   飲咗半匙   頂唔順   所以將其餘半匙做我嘅湯底  


豬腩肉 + 豬腸酸辣小鍋米線 ( 大辣 ) - 其實家姐碗顏色深我好多架 @.@  


腐乳通菜 - 食咗幾條   無啦啦有隻蚊滋飛咗落 d 腐乳度   即刻同佢地講   佢地 cancel 碟菜   因為無哂通菜   我又唔想食生菜   慳番

( 3-MAY-2013  FRI )

Happy Friday 喇   又凍凍地   不過就無尋日咁凍喇 ~

今朝去拎 AM730   話明要排隊嘛   左右排嘅   如果 d 人喺中間度黎   阿姐係唔會排   因為咁樣 d 人就會搶   差唔多到我時   有個差唔多 60 歲嘅阿婆喺中間度拎   咁阿姐唔比   佢打阿姐呀   阿姐對眼鏡都差 d 趺落黎   之後好喇   有位阿叔係咁用粗口鬧阿婆   我覺得個阿叔好似傻傻地咁   超級勁大聲鬧佢打咩尖呀   做咩打人呀咁   不過問候人居多囉   實在超勁大聲   個個都望住阿叔方向   不過咁   阿婆又真係抵鬧   排隊都係十幾個人   駛唔駛咁急拎呀   仲郁手打人   真係痴痴地架   人地打工架咋 ~

早餐食芝腿治烘底   我鍾意夾扁黎食   等 d 芝士快 d 溶嘛   其實我係麻麻地火腿   但又鍾意食芝腿治   係因為未嫁之前   媽咪成日買芝腿治我食   所以我次次食芝腿治都覺得好開心呢 ~



菇場靜到無法形容啦   阿 head 又已經唔番菇場   真係唔駛再扮有嘢做 ~

今日有 lunch box   食完就出去買嘢   1 點半準時番到菇場開工 ~



放工去荃灣搵表妹剪髮   大雨到呢   家姐就 7 點左右到   傾下剪下   8 點半搞掂   家姐請剪髮   咁我請食飯啦 ~

表妹番屋企食飯   我就同家姐食酸辣米線   原來家姐好想食   話如果佢一個人就唔識去   所以無得食   但同我去就可以一齊食喎   我覺得自己好勁架   認到條路點去   因為我要記住條路   要帶家姐同里奧大人去食嘛   呢個就係我去記住嘅原動力喇 ~

講開原動力呢 3 個字   果時初初番菇場好悶嘛   我 frd 叫我開 msn 一齊傾計   之後就日日傾   我同佢講   同佢 msn 係我番工嘅原動力   佢即刻話搵錢先係佢嘅原動力   衰 ~

買埋桂花糕就走喇   同家姐講上次買包好果 d 桂花糕出水唔好食   所以今次要買自己點果 d   要兩盒 2 件桂花 1 件紅豆   咁就唔駛要包好果 d   之後同家姐講   因為里奧大人要 3 件桂花同 3 件紅豆   所以咁買好 d   家姐碌大對眼同我講   但妳依家 4 件桂花 2 件紅豆喎   咁妳係咪應該 2 紅豆 1 桂花   另外一盒 1 紅豆 2 桂花呢   嘩哈   係喎   我話我都會食桂花糕嘛   家姐話唯有咁講啦 ~

同家姐坐 van 仔番屋企   實在太好喇   可以一齊坐車   以前各有各坐車番屋企架   我真係唔鍾意呢 d 感覺 ~
里奧大人 7 點幾已經喺大陸放工   平時又唔見咁早放   正衰人 ~

沒有留言:

發佈留言