2013年5月15日星期三

Day 4 ( Part 2/2 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 15-MAY-2013 ) 旅途完畢

Part 2 ( 15-MAY-2013  WED )

我地搭 14 : 05 機   所以 11 點 15 分要準時出發   咁我地都預早番酒店 double check 有無漏嘢嘅   同埋真係唔鍾意咁趕 ~

一中隔離係住宅

門面真係好細   我地企喺出面集合

準備走喇   今次買咗好小嘢咋


11 點 15 分準時開車   威廉又要講下嘢咁啦   順便收小費嘛   佢仲喺車度唱日文歌   內容係道別之類咁喎   嘩   最驚聽到道別離別呢 d 字眼   雖然同佢相處咗幾日   但都有 d 唔捨得佢呀   因為佢真係令成個團好互動   同埋講嘢好好笑   笑到流眼水呀 ~


掛住聽威廉講嘢   完全唔記得飲杯珍珠奶茶   之後聽到安娜話就到機場   我就拿拿聲飲哂去喇   因為要拖喼   拎住杯嘢好麻煩 ~

臨上機前我地去維格試食   d 團真係一批走一批入   唔怪得做到上市啦   但我食鳳梨酥食到驚   我一定唔會買   但估唔到佢地出嘅爆谷又好味喎   所以買咗 1 包焦糖味呢   威廉又派埋布甸同八仙果   所以要快快手入機場開喼擺嘢呢 ~

維格 - 最出名係鳳梨酥   不過我無買   真係食到好驚好驚   最後只買咗包爆谷

好多人   不過試食真係好開心呢   所以好多時真係食到唔記得影相做記錄添呀 



維格對面就係台中機場喇


真係要番香港喇   同威廉道謝   佢話我係佢忠實 fans   話全團得我一個無瞓   聽佢講嘢喎   不過我都覺得佢講嘢真係好好笑   我先唔瞓嘅   佢真係陪埋 d 團友 check in   幫手拎行李去輸送帶度   等到我地搞掂哂先走架   勁好人呀 ~


都幾多人 check-in 噃

真係要走喇


UO803   14:05 pm on time


台中機場真係超級細   好在里奧大人頭先食咗漢堡包打底   唔係要 2 點幾先可以食嘢呢 ~


一眼睇哂


一入去   枱頭一望   見到有 7 個 sales   我 O 咗咀



丫   我個特區護照又比人問話   又係問點解出生地 HONG KONG 呢 2 個字化開咗   大佬   本護照用咗好耐啦   之前去台灣 2 次都無問題   但台中反而 check 得咁緊要   又放大鏡 check d 字   又要 check 埋我身份証   唉 ~


細機

唔知係咪準時起飛   但一上機就好似即刻開機   無耐又飛機餐   無耐又話到香港   真係好快喎 ~


坐 Window Seat   不過喺機翼隔離

起飛喇




今次我會寫意見書呀   因為威廉真係好好人   令到我地成團人都開心   值得鼓勵 


魯肉飯   都 ok 呀


專注望雲喇


到香港喇




woo 終於向上望雲 lu

 

差唔多降落

旅途完畢 ^^


因為有布甸   想快 d 番屋企   因為 4 個鐘頭之內要放番入雪柜嘛   所以都係打的   點知塞車   好在好快都暢通咋 ~

番到屋企第一時間洗衫   連洗 2 機添呀   之後放好 d 手信   就約家姐喺巴士站等   因為我要比 d 布甸同手信比佢同媽咪   我唔駛特登去媽咪屋企呢 ~

今次里奧大人唱多 d 錢   諗住用唔哂就留比家姐去台北用   點知家姐又話唔去台北   咁我就留番自己用啦 ^^


7 點幾去 MCL 換飛   順便去 Piago Food Court 食嘢   食完行陣就番屋企喇 ~



沒有留言:

發佈留言