2013年6月18日星期二

洋蔥豬扒 + 瑤柱節瓜 ( 18-JUN-2013 )


( 18-JUN-2013  TUE )

里奧大人今朝去見客   所以陪我去大家樂食早餐   好開心呀 ~


菇場靜英英    好在有 skype   唔係真係唔知點算 ~

今日有 lunch box   食完就聽歌   真係聽到唔想開工呀 ~

我同事又鍾意煮嘢食   我話今晚煎豬扒   佢話夠時間醃咩 ?!   問我係咪買醃好咗果 d   我話醃半個鐘咪夠囉   佢話佢求其醃都會醃 2 個鐘   咁又係嘅   醃耐 d 會入味 d   我以前醃成晚添呀   不過依家好小會咁做 lu ~


放工去超市買洋蔥同豬扒   番到屋企就即刻醃豬扒   再預備好哂所有嘢    之後飲埋中藥   6 點 45 分要煮喇   因為今晚想去散步呀 ~

里奧大人又晏放工   咁我都食先   因為要飲埋湯   同埋又要抖一個鐘先可以徑步   時間緊迫呀 ~ 



是日晚餐 - 洋蔥豬扒 + 瑤柱節瓜


洋蔥豬扒 - 去超市買 3 塊 pack 好嘅 "新鮮有骨豬扒"   $10.9 咋   但 4 塊嘅梅頸豬扒又要 $21.9   差咁遠嘅   不過煮落我手都係 "鞋" 架啦   買份平嘅算數   之後家姐打黎問我煮咩   我話番比佢聽呢單嘢   家姐問我做咩買豬扒   我話想食咪買囉   佢話呀   做咩唔食上次媽咪比我果 d 喎   oh   我真係完全唔記得呀   搵日真係要好有心機寫哂雪柜入面嘅食物   貼喺雪柜面先   唔駛成日買重覆嘢 ~

瑤柱節瓜 - 之前買架   $6 一份   有 3 個   真係好抵 ~

里奧大人 8 點 15 分放工   咁我等埋佢番黎   食埋飯   幫佢洗埋碗就出發去散步喇 ~

woo   行咗 20 分鐘   都有 2500 步   最緊要有汗出   真係好鬼正   番到屋企同里奧大人講我行咗 2500 步   條友話一日最小行 1 萬步呀   妳得果 2500   之後佢話不過我肯做運動已經好好呢   咁又係   好過成日坐喺度嘆冷氣丫 ~

沖埋涼   再睇陣電視都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言