2013年6月5日星期三

香煎野生三文魚 + 臘鴨肶 + 腐乳通菜 ( 5-JUN-2013 )



( 5-JUN-2013  WED )

起身嘅時候有太陽   差唔多出門口時   個天又黑黑地想落雨 lu ~

今朝食奶油多   真係諗唔到食咩好呀 ~


菇場忙咗陣就 hea 過喇   依家有個新同事都幾煩   我都有同佢傾計嘅   但係我有時同其他同事傾計   佢都走埋黎問講咩   我唔會答佢架   我又唔係咩都要同佢講   不過我真係覺得佢好無謂   人地講咩關妳咩事呢   咁 8 做咩喎 ~

今日有 lunch box   依家真係要盡量帶 lunch box 呀   因為唔想落雨濕濕落街買嘢食呢 ~

放工去街市買菜   再去家品店買地拖   最鍾意行家品店   立立雜雜咩都有   睇得好開心架 ~

番到屋企煲中藥   之後浸埋菜就抖抖   無啦啦勁餓呀   所以食埋尋晚食剩嘅意粉喇 ~  


諗住早 d 煮完沖涼   7 點半煮好碟菜   煮完之後里奧大人打黎話公司無冷氣   所以放工番屋企做   咁都好丫   可以一齊食飯嘛 ~    

是日懶餐 - 香煎野生三文魚 + 臘鴨肶 + 腐乳通菜

香煎野生三文魚
- 完全唔記得之前買咗三文魚   上次執冰格先知佢嘅存在   所以即煎黎食喇   唔係又過期   1 塊要 $10 架    如果掉咗真係好鬼心痛呢   今次拎定生粉出黎   咁就記得煎魚之前落生粉   我好有心機煎架   煎到 d 皮脆卜卜   再煮咗 d 黑椒汁   等里奧大人唔駛乾爭爭咁食呢 ~

臘鴨肶 - 諗唔到煮咩   所以蒸臘鴨肶   同埋最主要係想清哂冰格嘅食物呀 ~ 

腐乳通菜 - $7/扎   抵啦   不過我鍾意食幼身 d 同深綠色嘅通菜多 d ~

搞掂哂就沖涼   之後舒舒服服睇雜誌   11 點就瞓喇   早睡早起身體好 ~

沒有留言:

發佈留言