2013年6月25日星期二

茄汁洋蔥豬扒 + 瑤柱燜節瓜 + 皮蛋酸薑 ( 25-JUN-2013 )



( 25-JUN-2013  TUE )

今日熱呀   不過好在無雨   咁都好 d ~

想食甜嘢   所以早餐食奶油脆豬仔包 ~


菇場無嘢做   可以抖下 ~ 

里奧大人唔舒服   11 點半就放工去睇醫生喇   原來又係感冒   快 d 好番呀   唔好惹我   哈 ~  

又有同事走啦   晏晝有 farewell lunch   去酒樓飲茶   有 free lunch 就最開心呢 ~

放工去街市買節瓜同洋蔥   番到屋企即入廚房打仗   6 點 10 分開始預備   7 點 10 分開餐   估唔到咁簡單嘅餸都要 1 個鐘 ~

里奧大人話喉嚨唔舒服要食麵   麻煩啦   咁我話唔可以出前一丁   因為佢尋晚食咗   所以特登煮蝦子麵比佢   而我其實唔餓   但都要特登煮個極辛出前一丁引佢   佢睇到眼突突啦   我碗正好多嘛   佢話我就好啦   可以食出前一丁   呵呵 ~

是日晚餐 - 茄汁洋蔥豬扒 + 瑤柱燜節瓜 + 皮蛋酸薑

茄汁洋蔥豬扒
 - 見里奧大人感冒   所以整洋蔥豬扒   今次 d 汁好好味呀   同埋今次只係整 1 塊豬扒   如果帶埋飯就啱啱好   咁下次唔駛整 2 塊豬扒   因為我真係覺得超多   夾硬食好辛苦囉 ~  

瑤柱燜節瓜 - 以為屋企有鹹蛋   諗住滾鹹蛋瑤柱節瓜湯   點知原來係皮蛋黎   但我記得上次係買咗鹹蛋家嘛   個人有 d 亂   居然諗緊啡色皮係鹹蛋定皮蛋添呀   丫   都買咗節瓜   即刻改煮瑤柱燜節瓜啦   因為我唔識用節瓜煮其他餸 ~

皮蛋酸薑 - 尋晚已經想食   好在無買皮蛋咋   唔係 4 隻皮蛋有排食咯 ~

搞掂哂即沖涼   之後熨衫   再睇陣電視   10 點半都瞓 lu   呢排有 d 攰咁 ~ 

沒有留言:

發佈留言