2013年6月4日星期二

蕃茄鹹牛肉扁意粉 ( 4-JUN-2013 )



( 4-JUN-2013  TUE )

呢排都早咗 5 分鐘起身   有時 7 點 50 分已經可以出門口   里奧大人有次 8 點 35 分番到公司添呀   但其實只係早咗 5 分鐘起身咋噃   點解 d 時間好似好好用咁嘅 ~

早餐食米粉餐   濕濕地都唔錯 ~


番到菇場唔忙   可以寫下旅遊 blog   但成日食字食相好煩啦   想寫 blog 為自己做記錄啫   點解要咁多限制喎 ~

晏晝食 " 奶油丹麥酥 "   今朝喺大班買架   次次陪里奧大人買麵包   我都勁想買黎食   不過有 lunch box 就唔買囉   今次終於可以試到   估唔到好味呀   丹麥酥好鬆軟   又唔油   d cream 又滑   雖然好漏   但仍會再買黎食呢 ~ 


放工即走 lu   今晚唔駛買餸   所以行下超市先番屋企 ~

番到屋企就飲中藥   抖陣就拖地   之後開機洗衫   7 點 15 分就煮晚餐喇   今晚自己食先   想 8 點前食呀 ~ 

是日懶餐 - 蕃茄鹹牛肉扁意粉

蕃茄鹹牛肉扁意粉
- 用現成蕃茄醬   用細罐長城牌鹹牛肉   之前食蛋牛治   覺得 d 鹹牛肉好鹹   咁今次一罐細   我都驚好鹹   點知煮嘅時候   d 鹹牛肉唔知去哂邊   完全係無一粒粒紅色嘅物體   其實我好耐無買過鹹牛肉罐頭   但一開嘅時候   係見到粉紅色   而唔係紅色   勁似免治肥豬肉咁   不過估唔到呢罐鹹牛肉係完全無味   唔知以為自己食緊蕃茄扁意粉呀 ~

食完就沖涼   之後熨衫   里奧大人 9 點半番到屋企   問佢 d 意粉食唔食到鹹牛肉味   佢話完全係無呀   以為我煮什豆意粉   我下次唔會買長城牌呢個牌字   但我一定會再買鹹牛肉   因為煮意粉同炒蛋係好好味呢 ~  

依家無電視劇好睇就最好   慳番 d 電   同埋唔比自己用 Ipad 睇 " 中國好聲音 "   因為晚晚咁睇   有好多雜誌都無掂過   所以依家要睇哂 d 雜誌   唔想成屋都係嘢呀 ~   

沒有留言:

發佈留言