2013年6月22日星期六

Ikea Cafe @ Mega Box ( 九龍灣 ) ( 21-JUN-2013 )




( 21-JUN-2013  FRI )

好焗熱呀   好似話想打風   唔好喎   唔係咁想假期先黎打風囉 ~

今朝坐 van 仔只係 6 分鐘就到餐廳   真係大把時間食早餐呀   仲可以睇哂報紙   爽呀 ~


無嘢做   hea 住等 lunch   又同 8 卦出去食五寶飯   條友仔唔肯陪我食 m 記   又要迫我食五寶飯   不過呢間 d 燒味好味呀   所以我先會再食呢 ~


里奧大人今日上咗大陸   但 4 點半左右就要走喇   因為要送辦去 Mega Box   所以又叫我唔好煮飯   去 Mega Box 行下喎 ~  

4 點半先開始忙   好在放工前做哂啫 ~

去到地鐵站   諗住拎蜜糖   點知去到見到掛住 "稍後片刻"   咁我唔等喇   因為里奧大人已經搞掂哂   等緊我咋 ~

今次坐 shuttle bus 去 Meag Box   估唔到咁多人坐   等咗 15 分鐘先上車   我仲要係第 2 架先上到   所以叫里奧大人去 Ikea 攞位先   之後差唔多 15 分鐘先去到 Mega Box   去到已經 6 點 45 分   即買嘢食喇   好鬼餓 ~


食完就周圍行下   再坐番 shuttle bus 番屋企   去到商場見到 3 號風球個牌   終於 3 號   不過應該就唔會改發 8 號架喇 ~

番到屋企開機洗衫   睇下雜誌   好快又到 11 點   又要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言