2013年6月12日星期三

手撕雞 + 美心裹蒸糭 + 生菜 + Brownies + 杏仁牛油曲奇 ( 12-JUN-2013 )




( 12-JUN-2013  WED )

今日係端午節假期   又有放假   實在太好喇 ~

里奧大人今朝 8 點幾起咗身   不過我就瞓到 10 點   但係咁發夢   唉 ~

梳洗之後就去大快活食早餐   食完就番屋企 lu   里奧大人做公司嘢   我煲埋中藥就專心睇飲食男女喇 ~



2 點半去食 tea   今日試新嘢   不過呢間食店好鬼凍   但又唔可以叫佢地開細 d   因為如果開細 d   近門口位係好焗   所以食完出黎   我同里奧大人隻手係凍冰冰呢 ~


蜂巢芋角酥



潮州粉果

魚肚滑雞扎



什菌上素鮮竹卷


香茜牛肉腸


流沙奶皇包


冰花脆糖蛋散


里奧大人番到屋企就瞓覺   而我今日就勁有 mood 開焗爐嘢呀   同埋想清哂 d 朱古力   但如果就咁焗 Brownies   咁會剩番好多牛油   已經係用細罐   所以要焗埋曲奇   清哂 d 牛油   不過我焗完 Brownies   之後再預備曲奇材料   整好放入雪柜   留番今晚先焗 ~

今次又失敗   好硬呀   但有 d 又有蛋糕口感喎   跟足食譜架啦   唔通用錯焗盤   所有 d Brownies 太薄   無哂口感 ?!   我真係好怕焗嘢   唔通真係要比錢上堂學 ?!




焗完到差唔多 5 點   又要準備晚餐喇   忙過番工 ~   

是日晚餐 - 手撕雞 + 美心裹蒸糭 + 生菜

手撕雞
- 今次用雞肶   蒸完再用光波爐   雞皮脆卜卜好正呀   配埋醬汁   超好味   最緊要夠簡單   下次可以再整 ~

美心裹蒸糭 - 家姐比架   蒸咗 40 分鐘先全隻熱哂   不過真係好巨   同里奧大人 share 食都食唔哂   要做 lunch box   我覺得美心麻麻地   d 糯米唔煙韌   同埋 d 豬肉超級鞋   真係得個巨字   無咩特別 ~  

生菜 - 今次唔腐乳喇   點雞嘅醬汁   一樣好味道   不過其實就咁食生菜都好好食   清清地嘛 ~

食完洗哂碗又開始焗曲奇   好有心機用花花模印曲奇架   不過貪心得滯   一次過焗得太多   所以變哂形   里奧大人仲以為我特登焗到咁添   之後試味   都 ok 啦   不過里奧大人話唔鍾意杏仁味   衰得佢試完半塊即刻話反胃   係咪咁快有反應呀   衰   好在我有家姐幫我清咋   唔係應該掉嘅多   因為我對曲奇同蛋糕真係無咩興趣   其實家姐真係超級慘   成日迫佢食我焗嘅嘢 ~






沒有留言:

發佈留言