2013年6月6日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 6-JUN-2013 )

蒜蓉蒸蝦 - 之前同媽咪傾電話   問 d 蝦幾錢斤   媽咪話知道我想食   所以蒸蒜蓉蝦   仲要落多多蒜蓉呢 ^^


豉油雞 - 超好味


豆角炒蛋 - 好耐無食喇   我覺得媽咪整豆角炒蛋好好味


陳皮絲蒸鮑魚


西生菜


清補涼生魚湯


香水菠蘿


山竹

( 3-JUN-2013  THU )

今朝落毛毛雨   個天又灰灰暗暗   所以一定唔着黑衫黑褲   唔想咁黑沉沉呀 ~

尋日食完甜   今日要食鹹呢 ~


菇場唔忙   可以抖下   得閒搵下食譜   呢期勁有 mood 煮嘢 ~

好快又 lunch time 喇   今日 lunch box 係臘鴨飯   勁好味   因為我鍾意鹹鹹香香嘅味道呢 ~

又 hea 過喇   里奧大人唔駛上大陸   不過都唔會早放工   咁我又番媽咪屋企食飯 lu ~


估唔到放工又好天喎   真係好唔鍾意落雨   周圍都沔糟臘塌咁 ~

等埋家姐就開飯   食飯嘅時候覺得自己好開胃   可能樣樣餸都鍾意食   之後食食下發覺原來自己飲咗 1 碗湯   仲剩番 1 大碗湯無飲   唔怪得可以食咁多嘢啦   所以我成日都同媽咪講   次次飲完碗巨湯真係飽 7 成   但媽咪唔理架   點都會 "北" 碗巨湯比我   不過我都明嘅   媽咪知我無湯水   覺得我好慘呢   嘩哈哈 ~

食完飯又食生果喇   我自己喺屋企真係好懶食生果   可能一個人食好悶啦 ~

同家姐 8 點半就走喇   番到屋企就即開機洗衫   之後沖涼就休息喇 ~

里奧大人食埋嘢   差唔多 10 點先番到屋企   本來我睇緊雜誌   佢就睇 "中國好聲音"   搞到我又想睇   睇到 11 點半先瞓添 ~ 

沒有留言:

發佈留言