2013年6月1日星期六

長洲半天遊 + 南記 @ 銅鑼灣 ( 1-JUN-2013 )

中辣 一 d 都唔辣 @.@



( 1-JUN-2013  SAT )

今朝 8 點先起身   仲要係 meme 摩摩   搞 le 搞 lu 先刷牙沖涼   但又唔係唔願番工架喎   只係想他他條條   因為星期六車程暢順   唔駛咁趕 ~

8 點 25 分出門口   已經開咗對門   點知電話響   原來係 8 卦打黎約食早餐   不過我話要 20 分鐘後先到   佢照等我呢 ~

8 點 45 分到餐廳喇   今日試新嘅餐廳   不過食完好口渴   勁多味精呀 ~


wooo   wahaha   發達喇   後面同事 off   所以我做哂 d 嘢就即刻上網喇 ~

今日實在太好好好好天氣喇   里奧大人話去長洲   咁我放工即走   坐巴士去九龍灣   再 join 埋里奧大人一齊搭 619 呢 ~


咁好天   真係要出去走走啦   fing 走 d 悶氣呀   哈




依家 d 人真係好自私   我同里奧大人坐 619 上層   前一排個後生女用手袋霸位   有個阿婆想坐   佢話有人   阿婆話人呢  佢話下一站上車   我見阿婆都有位坐   所以我唔出聲   之後下一個站   有個男仔想坐   個女仔又話有人   下一站上車   個男仔話無位喎   同埋巴士係無留位   所以個女仔死死氣慢慢拎開個袋   呢個女仔真係不知所謂   里奧大人原來唔知佢話留位   唔係會話佢   點解唔比呀婆坐   因為里奧大人最憎人蝦 d 老人家架 ~

woo   一落車就有 603   非常感恩呀   2 點 10 分去到碼頭   又見架船埋緊岸   係慢船   但 2 點 15 分就會開船   如果要快船   就要等到 2 點 45 分   咁我坐慢船喇   唔係唔知喺碼頭做咩好呢 ~  

好在有海風吹住又唔覺熱噃   去到長洲已經 3 點 15 分   嘩哈   真係好慢下 ~



咁多紅色   好火辣嘅感覺

影下相再去蘇波記食嘢   依家如果去長洲   都係去蘇波記   因為唔敢試其他舖呀   上次試另一間覺得麻麻   所以唔博喇   如果個個星期黎長洲就話間間試下   但一件黎兩三次就唔好喇 ~


好小喺街度見到消防車   不過唔見好過見到啦


豉椒炒蟶子 - 唔記得叫加辣   如果唔係更好食   里奧大人話要食白飯   平時又叫我唔好煮飯   唔鍾意食飯 @@



椒鹽鮮魷 - 其實想食椒鹽瀨尿蝦   不過無   所以食鮮魷

重慶辣子雞 - 里奧大人食埋 d 花椒   所以話好辣


花生最好味


水煮牛肉 - 其實想食炸大腸   但居然無   所以食水煮牛肉囉


外賣凍烏龍茶

$198 / 4 款抵食呀  

食完都差唔多 4 點幾   又出去行下影下相呢   里奧大人買咗新機   所以好想影相   想快 d 摸熟部機   同埋今日實在太好天氣   真係可以盡情咁影呢   不過就真係超級熱囉   呵呵 ~

ready ~~~~  



go ~

食飯之前見到救護車出現   食完飯又見到 @.@

坐喺度望住個海   其實係一件好舒服嘅事 ~


可惜 ~


天氣好   成日都見到鷹架

我大學畢業喇 ^^

住消防局隔離   會唔會有得震無得瞓呢  


我鍾意咁嘅效果 ^^


篤篤篤



又篤篤篤   但其實我自己都係成日篤篤篤架   oh no ~~

咁猛太陽曬床褥   真係咩菌都殺哂呀


我最鍾意綠色


曬 ~~
 


勁似朱仔呀  


 


對腳咁瘦就好 lu

我離遠見到   以為係棺材黎架   嚇死我




我企喺度影太陽   個個望住我   梗係啦   咁鬼曬   邊有人會企定定咁影喎

所以呢位阿伯好好奇望我啦    

個路牌好假   好似求其用白紙黑字貼上去咁 

5 點幾有快船   咁都走喇   曬到有 d 攰   喺船度睇 Ipad    聚精會神睇咗 20 分鐘   之後出事啦   勁想嘔呀   即搽平安膏   我好小坐船會咁架   下次都係瞓下好過 ~

差唔多日落喇   又去影下相   之後里奧大人話想去南記   所以就坐 780 去銅鑼灣呢 ~

好可愛呀   叫里奧大人狂影呀   上面呢隻好懶   個身完全唔郁架   搞笑




肥嘟嘟又識笑   超級可愛呀

我嘗試影日落



好有香港 feel



里奧大人又嘗試用唔同嘅白平衡影日落

丫   里奧大人記錯咗落車位置呀   以為灣仔演藝係佢以前交功課附近嘅位置   所以我地行去南記都行咗差唔多要 30 分鐘   好在去到 COCO 買嘢飲時   問佢地去銅鑼灣係咩方向咋   原來我地行錯方向 ~

嘩   攰鬼到我呢   差唔多 8 點半先去到南記   woo   感恩有位呀   同埋冷氣夠凍   過下冷河真係舒服好多 ~

坐 619 番屋企   番到屋企即沖涼啦   之後睇下電視   差唔多 12 點先瞓   星期六真係唔想咁早瞓架 ~

沒有留言:

發佈留言