2013年6月22日星期六

蜜糖黑椒焗雞全翼 + 炒菜心 ( 22-JUN-2013 )


( 22-JUN-2013  SAT )

今朝又同 8 卦一齊食早餐   呢間餐廳無去一排   又加咗 $4   食完又係勁口渴   所以應該唔會再去食架喇 ~


星期六好多時都係同 8 卦 skype 過日   所以好快就放工咁 ~

放工去藥房買 $20 祛濕料   再去街市買冬瓜同菜   之後就番屋企 lu ~

今日唔出街喇   個天氣唔係咁好   又唔想特登出去行商場喎 ~

Cafe Lagoon 食 tea   嘈到呢   可能樓底唔高呀 ~



我好小見到會咁多泡 @@  

食完就行一陣   之後我去買外套   里奧大人就去睇書   咁最好啦   佢喺度我要好快手揀衫   佢唔喺度我可以慢慢揀嘛   買咗 2 條裙 3 件外套   好開心呀 ~

番到屋企   煲埋冬瓜去祛濕水   就執自己嘅夏天衫   之前只係執咗里奧大人嘅夏天衫   幫佢執完好攰   所以勁唔想再執   拖成個月先執自己衫   今日終於搞掂   好在執咗咋   因為真係完全唔記得自己買過 d 咩嘢衫咩嘢裙呀 ~

執完柜又抹下柜   執下其他嘢   真係越執越起勁呀   不過後尾要煮飯   我都要停一停喇 ~

是日懶餐 - 蜜糖黑椒焗雞全翼 + 炒菜心

蜜糖黑椒焗雞全翼
- 媽咪幫我買咗雞全翼   咁今次又試下焗啦   焗嘅時候好鬼香呀   勁似 BBQ 味道   今次又焗得好成功呀 ~ 

炒菜心 - $7 斤好抵呀   都幾甜 ~

食完抖一個鐘就同里奧大人去散步   不過驚落雨   所以去商場散步   每層行 2 個圈   但佢唔準我停低睇嘢喎   但最後都只係行咗 1 個圈咋   佢話咁樣行好肉酸喎   我都唔明有咩肉酸   有時我自己行   認唔到路都係行幾次同一個地方啦   怕咩喎 ~

沒有留言:

發佈留言