2013年6月16日星期日

端午做節 @ 家喻滬曉 ( APM ) ( 16-JUN-2013 )

風鵝粉皮 - 粉皮好煙韌   正呀


樟茶鴨 ( 半隻 ) - ok 喎   又唔肥   不過食唔哂   要打包呢





上海小籠包 - 有湯汁   正呀



京式蔥油餅 - 好有蔥味   同埋其實好油   食幾件已經好漏


排骨炒粗麵 - ok 啦   里奧大人想食先叫咋


高力芒果奶黃 - 食完鹹嘢要食甜嘢

( 15-JUN-2013  SUN )

今朝同里奧大人居然瞓到 11 點 45 分   原來里奧大人唔記得唔怪得醒果下係感覺瞓咗好耐咁啦   同平時起身感覺係唔同呢 ~

番唔到教會  仲要早餐已經無得食   所以去名點食點心喇 ~

鳳凰珍珠雞



潮州粉果


魚肚滑雞扎


蠔皇叉燒包

食完都差唔多 1 點   今晚又唔駛煮飯   番到屋企就即刻睇 "中國好聲音"   睇完就煲中藥   里奧大人就入房瞓覺 ~

今晚同媽咪家姐去 APM 食飯   尋晚約架咋   訂唔到枱   所以家姐 5 點半接我地   去到 APM 6 點   我去家喻滬曉等位   里奧大人去御泰坊等位   我好感恩   之前 3 張枱無人到   我就可以好快有位   喺父親節無訂枱情況下   等半個鐘就有位   真係好感恩架喇 ~

食到 8 點幾   家姐車我地番屋企   沖完涼就熨 2 機衫   咁就已經 10 點   再睇陣電視   meme 摩摩成 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言