2013年6月7日星期五

打邊爐 @ 家姐屋企 ( 7-JUN-2013 )



芫茜皮蛋豆腐湯底 - 今次清咗 d   上次好香芫茜味架 


龍蝦丸 / 蟹粉丸 / 芝士丸 / 墨魚丸 / 牛丸 / 魚蛋 / 魚腐 / 腸仔 - 同上次 BBQ d 食物無咩分別   我好鍾意食丸架 ^^


蟹柳 - 家姐至愛


牛肉 - 呢度 $60   但今次買咗 $138/磅嘅牛肉   唔係 $168/磅果 d   唔怪得口感唔同哂啦 @@


炸魚皮 - 家姐公司附近買架   好香脆   不過今次份量小咗   家姐話下次買 2 包   我話唔好   因為就咁食都幾漏   同埋爭食先好味道呢 ^^


金菇 - 我鍾意食金菇


油麥菜 / 生菜 - 打邊爐必備


指天椒 - 我要小小咋 ^^


( 7-JUN-2013  FRI )

YOHO   終於又 happy friday 喇   聽日 off   所以超勁開心呢 ~

早餐食奶油豬仔包   其實超勁想買 5 粒魚肉燒賣食添架   不過咁食實在太放縱喇   所以都係忍一忍口咁呢 ~  


菇場好凍呀   個個都要着番件褸   多數 d 人都着風褸   我直頭要披肩 + 冬天褸呀   唔係 d 手指會凍冰冰硬哂   我同事話我着到似冬天添呀 ~

晏晝有 lunch box   呢排唔係落雨就天氣熱   真係好耐無出去行下   超勁懶呀 ~


放工坐 van 仔出旺角睇中醫   6 點已經去到   不過要等   7 點先睇完   即走去坐 van 仔去九龍灣   等家姐車我   不過要去咗媽咪屋企拎埋 2 件榴槤先   之後就去家姐屋企打邊爐喇 ~  

8 點即開餐喇   好鬼餓啦   所以家姐叫工人淥定 d 丸   一埋位個個有得食嘛 ~

打到 9 點幾   食埋榴槤   同 d 狗仔影下相   抖多陣   家姐就車我番屋企喇 ~


打完邊爐食榴槤 @.@  


B 仔坐喺我地隔離   只係望架咋   又唔會問妳攞嘢食   我地坐咁耐   佢就坐咁耐  





個樣好可憐咁

麥包







要 3 隻一齊望鏡頭真係好難





B 頭 - 成日撩交   嘈到呢



番到屋企即沖涼喇   舒服到呢   里奧大人喺上水食埋嘢先番屋企   番到黎都 11 點 lu   我話聽日我 off   可以陪下佢   所以 12 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言