2013年6月20日星期四

別府 @ 九龍灣 ( 20-JUN-2013 )

山葵八爪魚軍艦 - 我好鍾意食架  又辣又爽口嘅感覺   非常之正呢 ^^ 


松葉蟹蟹麵豉軍艦


酒煮帆立貝壽司 / 三文魚壽司


天婦羅蝦壽司


雞軟骨餃子捧


巨蜂提子梳打 - 我話要小冰   侍應話份量會小 d   當時我唔明   依家見到杯飲品就知點解 lu   唉   駛唔駛咁計較呀 @.@

扮巨蜂提子 ?!  

( 20-JUN-2013  THU )

又好熱喇   里奧大人仲慘   着長袖裇衫   仲要揹住部電腦   大熱天時真係好慘   熱上加熱 ~

早餐食奄列餐   無咁悶呢 ~



出面熱到爆   但菇場又凍到爆喎   溫差太大喇 ~

今日出去食酸辣米線   一入到去即刻打冷震   仲凍過菇場呀   食完碗熱辣辣米線都覺得凍   不過又係嘅   咁熱好小人食酸辣米線   食完熱上加熱   所以我估佢先開咁大冷氣 ~



食完又行陣超市先番菇場   之後就等放工喇 ~

里奧大人今日喺九龍灣見客   見完客就唔駛番公司   佢阿 head 叫佢番屋企做嘢好過   唔駛滕黎滕去   實在太好喇 ~

我放工去拎中藥   今次喺埋藥房度飲添呀   懶得拎 ~


( 走嘅時間見到天色好靚   諗住影啦   不過鏡頭濛哂呀   可想而知菇場有幾凍呢 )


里奧大人叫我唔好煮   想出街食   不過要等到 7 點幾   因為有嘢要等覆   咁我無咩所謂   咁仲好   飲埋湯   唔駛食到飽先飲湯 ~

差唔多 7 點半就去食嘢喇   勁想食壽司   所以又去別府喇 ~

食完行陣商場就番屋企   今晚好焗呀   無去散步 lu ~

沒有留言:

發佈留言