2013年6月28日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 28-JUN-2013 )

虎皮椒炒牛肉 


燜鴨掌 - 勁入味   正


蒸花蟹


果皮蒸鮑魚仔


黑醋伴木耳 / 青瓜 / 腰果 - 唔知想點咁   哈


老黃瓜豬橫脷豬骨湯

( 28-JUN-2013  FRI )

星期五喇   真係零舍開心咁架 ~

早餐食麵餐   飽到爆肚咁呀 ~


菇場唔忙   hea 住過   今日係隔離位同事 last day   有 d 唔捨得佢架   因為好小有同事啱傾呢 ~

Lunch 食 pizza 包   食完就同 8 卦出去買餅   佢好女人   尋日已經同我講今日要陪佢落街買餅   今朝又講   話咗陪就陪嘛 ~

放工即走 lu   里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯 lu   家姐又係差唔多 7 點番到屋企   即開餐喇 ~

食埋生果   抖陣又傾下計   咁我買咗包果汁糖比媽咪   所以我話大家估下幾多粒   每人可以講 2 個 number   媽咪最勁   話 20 至 24   我話 20 至 24 係 5 個 number 黎架   真係呢   奸商過我呀   哈 ~

今晚 9 點先同家姐走呀   我一上車   里奧大人話已經喺上水   要我雪定枝啤酒   因為要留番 d 薯條番屋企食喎 ~

我都唔跑步喇   沖完涼就睇電視   里奧大人就差唔多 10 點半番到屋企   又要我幫手食薯條   真係慘 ~ 

沒有留言:

發佈留言