2014年11月1日星期六

太興 @ 九龍灣 ( 1-NOV-2014 )

乳豬 ( 例 ) - 我見到得 1 份乳豬咋   所以里奧大人一坐得就即叫   驚我無得食   哈哈


魚香豬脆骨茄子煲

青檸柑梅冰

( 1-NOV-2014  SAT )

我 10 點半已經醒咗   不過懶床   等埋里奧大人先起身   佢起身都已經 11 點半 lu   所以要即刻落去食早餐喇 ~


沖完涼   抖陣就去官塘廣場買手機保護貼   之後再行 APM ~ 


 行下行下    差唔多 2  點半先食 lunch ~

吉列豬扒蕃茄湯讚岐手打烏冬

鐵板牛柳粒蕃茄湯讚岐手打烏冬

凍咖啡

食完行三聯書局   不過好鬼多人   買完本簿都即走   咁行一田啦   又係好多人   所以入去唔夠 5 分鐘就掉頭走人喇 ~

搭地鐵番屋企  番到屋企都 5 點 lu   又要即食敏感藥   嗚嗚   幾時先好番呀   真係咩心機都無囉 ~

里奧大人瞓陣   6 點起身就即煲熱 d 肉汁佢飲喇   因為我唔飲得   嘩哈 ~

今晚去太興   因為想用 d cash coupon   食完去德福買水樽   點知無得買   最後喺番淘大買 ~

番到屋企即沖涼   之後里奧大人都沖埋   咁就一齊可以睇戲喇   好耐無試過 lu ~ 

12 點幾先瞓呀   不過我又唔係太眼瞓   呢幾日食完 d 藥   個胃成日頂住頂住   唔係太舒服   瞓喺度都更加唔舒服添 ~       

沒有留言:

發佈留言