2014年11月7日星期五

栗子燜雞翼 + 蕃茄紅蘿蔔粟米瘦肉湯 ( 7-NOV-2014 )



( 7-NOV-2014  FRI )

今朝 9 點起咗身喇   喺屋企食早餐   之後沖涼   抖陣就上網喇 ~


同媽咪去稻香飲茶   所以我 11 點出門口攞位喇   估唔到要等 2 張枱   好在等咗 10 分鐘就有位 ~

媽咪 11 點半黎到喇   拎堆 d 餸比我   有條魚   最勁係買埋蔥比我   好細心呀   哈哈 ~

甘荀汁流沙包 - 好抵架   $6.8/籠   同埋都幾好味   因為諗住 $6.8 係求求其其整添   隔離枱仲勁   5 個人叫咗 4 籠   仲見到有籠叉燒包   真係食包包食飽咯


上素蒸粉果

鼎湖腐皮卷

沙律韭菜角 - 實在太飽   所以要打包番屋企食   好彩拎番屋企咋   因為我咬一咗啖   原來有蝦   所以比哂里奧大人食呀    

風味炸兩腸 - 油炸鬼唔脆嘅 @@

韭菜豬紅 - 有 d 沙爹醬味道   都幾惹味

油雞切雞飯 - 飯嘅份量都好巨

食下飲下停下傾下   坐到 2 點半  勁呀 ~

陪媽咪去美心拎西餅   再送埋佢打的就番屋企喇   唔行喇   因為落緊毛毛雨呢 ~

里奧大人今日食完 lunch 就去深圳見客   好感恩 6 點 15 分已經番到屋企喇   咁可以早食飯早休息 ~

好在 5 點開始預備煲湯   唔係6 點先預備就覺得好趕咁架喇 ~

是日晚餐 - 栗子燜雞翼 + 蕃茄紅蘿蔔粟米瘦肉湯

栗子燜雞翼 - 媽咪特登煮比我架   唔怪得係都要過黎飲茶   咁可以順便拎埋 d 餸比我   工人又對我好好   一見到 d 嘢重 d 就即幫我拎   咁其實如果我拎都先拎嘅 ~


蕃茄紅蘿蔔粟米瘦肉湯 - 今日我仲住買蕃茄薯仔   點知媽咪又會無啦啦買 2 條粟米比我   實在太好喇   我唔駛去街市   哈 ~     

搞掂哂就沖涼   之後睇電視喇   呢期會追 " 老表 你好 hea "   因為依家香港咁嘅環境   實在想笑下 relax 下 ~

媽咪話係哥倫比亞嘅唔知咩咩果   細細個都要 $60   好貴呀

但真係好清甜   好多汁   d 籽比一般火龍果大粒嘅   後面嘅青提子係家姐買嘅   佢話 $20/磅   佢買咗 $60   不過比 d 媽咪比 d 我   佢得番好小   哈哈   但 d 皮係苦囉   

好嘢   又係 11 點幾瞓 ~  

沒有留言:

發佈留言