2014年11月11日星期二

蒸馬友 + 菜心 + 當參紅棗鰂魚湯 ( 11-NOV-2014 )


( 11-NOV-2014  TUE )

里奧大人今朝唔舒服   所以請半日假休息   咁我 10 點餓醒咗   自己落去食早餐呢 ~


番到屋企即沖涼喇   差唔多 11 點就去稻香攞位   咁啱里奧大人都醒咗   叫佢一齊飲埋茶先番工 ~

媽咪 11 點幾都到   媽咪又買咗好多瓜菜同生果比我   又拎埋湯   所以里奧大人飲完茶就叫佢拎番屋企先   唔駛特登叫工人又上又落   呵 ~

金粟花姿餅

川汁抄手 - 豬肉餡   唔太鍾意

家鄉煎薄撐

鴦雙潮

蜜味叉燒腸

香煎薑汁糕 - 完全唔掂   無味嘅   又唔煙韌   完全好似食緊一塊黃色嘅麵粉咁

叉燒切雞飯

飲到 2 點   送埋媽咪坐車   我就坐 van 仔去官塘買麵粉   買完又坐番 van 仔番屋企   都好快喎   最正係唔駛搭地鐵行上又行落呢 ~

抖陣就 load 相   諗住 6 點半煮飯   不過家姐打黎傾計   傾咗半個鐘   所以 7 點先預備晚餐 ~

里奧大人 8 點先放工呀   所以我都自己食先 lu ~

是日懶餐 - 蒸馬友 + 菜心 + 當參紅棗鰂魚湯

蒸馬友 - 媽咪買架   里奧大人問點解咁多魚食   哈 ~ 

菜心 - 又係媽咪買架   所以同佢飲茶   次次都幫我買埋餸呢 ~ 

當參紅棗鰂魚湯 - 媽咪煲架   話飲 d 紅棗補下氣喎 ~

搞掂哂就沖涼   之後休息   又係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言