2014年11月23日星期日

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 23-NOV-2014 )

富士山飯

食剩幾啖飯   我真係想盡最大努力食埋佢架   但真係食唔落   再食應該會獲利回吐囉

( 23-NOV-2014  SUN )

今朝里奧大人 9 點 15 分醒咗   其實我都醒   不過問佢瞓唔瞓   佢話唔瞓   咁好啦   早 d 食早餐 ~


食完去價真棧買嘢   差唔多 10 點幾先番到屋企   之後即沖涼喇 ~

約咗媽咪 12 點飲茶   本來唔想飲架   但家姐去咗旅行   媽咪無人陪   咁我陪啦   里奧大人就喺屋企做公司嘢 ~


飲到差唔多 2 點就走喇   媽咪去做運動   我就番媽咪屋企拎餸   因為媽咪燜咗 d 豬腩肉魷魚比我呢 ~

番到屋企抖陣就陪里奧大人出去食 tea   但我講明我唔食   費事佢食唔哂要我食呀 ~


食完行陣商場就番屋企   佢瞓晏覺   我就 load 相   不過佢瞓咗半個鐘就醒 lu   之後又繼續做公司嘢 ~

6 點半出去 Piago 食嘢   去埋 Uniqlo 買嘢就番屋企喇   我對腳好攰 ~

沖完涼即按摩腳喇   之後里奧大人做多陣公司嘢都沖涼   搞掂哂就食生果   再一齊睇電視呢 ~

今日有 d 攰   所以 11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言