2014年11月22日星期六

山頂一日遊 + King Ludwig Beerhall @ 尖沙咀 (PART 1/2) ( 22-NOV-2014 )

( 22-NOV-2014  SAT )  Part 1/2

Yeah   好開心呀   因為里奧大人呢日可以成日陪住我呀 ~


9 點半自然醒   食完早餐就沖涼   11 點就出門口喇 ~



搭地鐵去中環 J2 出口   再行去坐山頂纜車站   都 12 點半 lu   初初仲以為好小人添   點知原來龍尾轉咗喺天橋底 ~



以為龍尾喺呢度添   點知 ......


原來龍尾喺對面嘅天橋底

今日有 d 熱   咁我揹背囊嘛   後面個鄉下話女人係咁撞我背囊幾次   大佬呀   大把位啦    駛唔駛咁心急行呀   之後真係忍唔住怒啤佢   佢個同鄉就醒喇   知道佢撞到我背囊   即刻拉番佢後 d 呀 ~

差唔多過馬路去對面售票處   有個職員派咗呢 2 張卡比我地

我仲以為有得抽獎添   哈哈

1 點 40 分開車   5 分鐘就到山頂 lu ~  

如果張車飛號碼係 17799999 就好啦 ~~~~

到我地上車嘅時候   車廂已經 full 哂   所以等下一班  


都幾斜架   我覺得好似坐過山車咁   慢慢上到最頂嘅感覺   之後一衝就衝落去咁呢 


買 d 手信先   我肥丫嘛   所以好小買短 tee   呢件 tee 都係問里奧大人借架咋   因為佢話佢着呢件有 d 緊   咁就啱我啦   我唔鍾意 d 闊身 tee   男人咩   哈哈 

之後去 Burger King 食嘢   估唔到無咩人   實在太好喇   靜好多架 ~


呢個係華堡   我其實已經同里奧大人講話要 5 號餐芝士煙肉華堡   佢都可以買錯   勁 

BK 薯條好味呀


依家幾鍾意玩呢部女朋友 (Lumix)   里奧大人好開心架   因為佢想我咩機都玩下   但我一定唔會玩佢部大機   一陣整花咗   真係殺我都似    


食完出去 Burger King 出面影相   點知凍到呢   企咗 1 分鐘咋   已經有凍到想僵硬嘅感覺   所以影完即走

食完行陣   果時都係 2 點幾   之後里奧大人話 3 點半先開始行   我話早 d 講嘛   咁頭先就坐多陣   唔好嘥腳骨力   不過佢話頭先已經講咗喎   咁又好似係嘅 ~   

好好天氣呀   感恩
感恩

又唔係好多人咁喎

有好大隻吹氣 Bear   我同里奧大人講話應該比 d 人入去碌   佢話唔係呀嘛   

咁睇又真係應該唔係比人入去碌喎   哈哈  

我話不如去麥記食杯雪糕坐一陣先   之後再去埋洗手間就出發 ~


我鍾意行 G.O.D. 架

里奧大人知我為食   所以話影呢張相比我喎   哈   如果整到咁靚就好 lu

開始行喇 


Really ?!?!?!?!?!?!   車身同垃圾桶一樣色   車牌同 Logo 又一樣色   係咪咁啱呀   哈


差唔多 4 點開始行    條路超好行   又乾淨   有錢人行嘅路真係唔同 d ~


里奧大人話 2800M 唔係好長   我話我好快行哂   因為我時速 90 公里   佢話勁呀   快過保特   哈 

行喇

其實好好陽光架


都有唔小一家大細行架   

仍都有唔小人帶狗呢


大樹好遮陰


無樹遮住   就當堂光猛哂   oh   呢張影到好似人樣咁呀

小瀑布   真係好小下囉

凸好立體咁噃

無公德心


越行越凍   

望住個海   好舒服呀



勁呀呢   左手影完到右手   不過之後 load 相就煩啦   要 load 3 部機嘅相   暈

狗狗好乖呀   

我覺得好似隻兔仔

咁睇就似一個無頭嘅人   嘩哈哈哈哈   老實講   我覺得幾恐怖   可能有童年陰影啦

望到南丫島

4 點半到亭喇   坐低抖下先   但越坐越凍   哈   里奧大人就周圍影下相  ~


頭先兩隻狗狗呀   因為行出 d 會有車經過   所以主人就幫佢地帶番條狗帶


原來阿伯真係有嘢買架   我初初以為佢 d 嘢係垃圾黎架

兩條道咁近嘅   哈

都應該好快就行完 lu

佢係一朵花

變身 ~~~~ 夜晚見到真係勁驚囉   

好鍾意見到綠色植物


咩都有   哈哈


我用女朋友影花影得好開心   里奧大人見我鍾意玩都好開心架   但部機唔係我家嘛   始終要錫住用   之後我同里奧大人講   叫佢賣比我啦   襯佢果兩秒靜咗 ( 條友肯定諗開咩價啦 )   我話兩蚊賣比我   佢話送比我好過   佢話諗住我點都會比一百蚊呀   嘩哈


4 點 45 分又出發喇   條路真係好好好好行   因為係平路   哈 ~ 


形狀好得意呀      

我成日覺得無嘢攔住好危險   所以成日拉里奧大人行埋 d   佢話最危險係我拉住佢喎   衰

塊葉向妳 say hello ~~~~


咁就安全喇   哈哈

好陰森咁

umm   我覺得影到里奧大人 d 頭髮都係藍色咁   同埋好似 key 上去咁   哈哈



見到佢地有 d 恐怖   因為當時好大風   佢地好似 fing 手叫妳埋黎咁   嘩哈哈



影呀影

行呀行

原來自己着咗保護色都唔知添

有間屋喺上面架   呢度係條樓梯同裝飾


有 d 恐怖   哈哈   唔知係咪無咩陽光關係   


入夜喇   要開街燈喇

呢日未完架

沒有留言:

發佈留言