2014年11月10日星期一

蒸撻沙 + 蠔油燜節瓜 ( 10-NOV-2014 )



媽咪買比我嘅長型節瓜   切出來係魔鬼樣   好得意呀   媽咪話好似 Halloween 公仔   家姐仲搞笑   比佢同事睇   仲同同事講話有興趣煮嘢食都好嘅   妳睇我阿妹幾有心機   "介" 到 d 節瓜好似 Halloween 公仔樣 @@   我應該一早同佢講埋話本身係咁嘅樣囉   哈    

( 10-NOV-2014  MON )

今朝 10 點起身   去 KFC 食早餐   再行埋百佳就番屋企喇 ~


沖埋涼抖陣   睇下電視   1 點幾無啦啦勁餓   要食嘢喇 ~

用大地魚粉做湯底   應該落得太小   所以完全無味   哈哈   但我照食   真係好難相信自己會食到咁清   

抖到 3 點就去銀行拎卡   之後又行商場   再買埋豆沙燒餅就番屋企 lu ~

都幾煙韌   下次會再買黎食 ^^

抖陣寫 blog   6 點預備晚餐   估唔到里奧大人 7 點 15 分放工   咁等埋佢一齊食 ~   

今晚煮麵   我仲勁   食辛辣麵   不過只係落咗 1/3 包辣椒粉   根本係無味   哈哈   但由佢喇   因為唔想食咁刺激嘢 ~ 

是日懶餐 - 蒸撻沙 + 蠔油燜節瓜   

蒸撻沙 - 里奧大人好奇怪點解會有蒸魚   因為佢知我好驚蒸魚   我話媽咪買架   仲買埋蔥同芫茜比我   所以我一次煮哂   條魚超大超厚肉   要剪咗條尾先可以放入隻碟   同埋估唔到會咁多蔥   蔥同魚份量係 1: 1   哈哈   今次自己調咗甜豉油   好好味呀 ~ 

蠔油燜節瓜 - 又係媽咪買比我架   本來想懶懶地就咁蒜蓉蒸就算   但今晚唔想食阿婆餐   想食 d 有味瓜菜   哈哈 ~ 

搞掂都 9 點   要即沖涼喇   之後睇電視   里奧大人唔多舒服   所以 11 點瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言