2014年11月16日星期日

榨菜蒸馬友 + 節瓜鹹蛋瘦肉湯 ( 16-NOV-2014 )



( 16-NOV-2014  SUN )

尋晚瞓到半夜對腳勁勁勁痛呀   痛到想斬佢落黎   嗚 ~

10 點半起身   刷牙之後即落去 KFC 買早餐番屋企食   因為里奧大人想試芝士火腿卷好耐架喇 ~


食完抖陣就沖涼喇   因為 12 點半約咗媽咪 家姐 姐夫飲茶呢 ~   


迷你福建炒飯 - 太多茨汁喇

食下傾下   飲完都 2 點半   家姐車埋我地番屋企   之後 4 點又黎停車場交收豆奶   佢又買咗 d 生果比我   我依家休養期間   媽咪家姐係咁買嘢比我   我真係排住隊食   佢地真係未食完一樣又買另一樣   叫佢地唔好買   佢地仍然要買   可能驚我悶   要係咁食食食   但其實我自己一個人   朝早同晏晝真係唔食得好多囉 ~

抖陣就預備晚餐啦   7 點有得食   因為今晚想去徑步 ~

是日懶餐 - 菜蒸馬友 + 節瓜鹹蛋瘦肉湯

菜蒸馬友 - 上次一條太多   所以分兩次食   今次食埋條尾喇   終於清哂 ~  

節瓜鹹蛋瘦肉湯 - 媽咪買咗 8 個節瓜仔比我   用咗 4 個滾湯   其他就留番第日食 ~

同里奧大人 8 點半去徑步   不過我行一個圈咋   因為對腳好痛   咁買埋甜筒就番屋企   里奧大人打黎問我買幾多個甜筒   我話 10 個   佢番屋企即刻開雪柜睇   之後見到真係買咗 10 個   佢話我痴線   車   又唔係一次過食   同埋呀   我真係買比佢食架   見佢做嘢辛苦   食 d 甜嘢會 relax d 咁   我係痴幾啖食架咋 ~

沖埋涼真係抖喇   食生果再睇電視   11 點幾瞓 lu ~    

沒有留言:

發佈留言