2014年11月22日星期六

山頂一日遊 + King Ludwig Beerhall @ 尖沙咀 (PART 2/2) ( 22-NOV-2014 )

( 22-NOV-2014  SAT )  Part 2/2

5 點 10 分喇    再行快 d 先   因為想睇日落 ~


無聊用模型 mode 影

日落喇   不過只係睇到小小鹹蛋黃囉

駛唔駛走咁快呀   哈哈


行到 5 點 45 分   之後又影下相   影完都 6 點幾   諗住去 Wildfire+ 食 Pizza   不過無人食嘅   咁嘅指標唔得噃   所以都係坐纜車走喇 ~

個天黑哂 lu


好似鬧緊交   哈哈 


夜景好靚  

影下 building

玻璃爆裂 ing

影得唔太好   下次再玩下先

搭地鐵去尖沙咀   諗住食嘢兼影埋燈飾   突然諗起德國鹹豬手   即打電話問有無位   因為當時已經 7 點半   都預咗無位   但佢話依家仲有位   但無得 book   如果去到有位就有位   無位就要等   咁我地即刻去喇   得 Bar 枱   我話睇下我夠唔夠腳長坐上張櫈   好在都坐到   哈   我覺得 Bar 枱仲好   因為係間透明房仔   無咁嘈嘛   因為之後聽到有 Live Band 唱歌   真係傾唔到計囉 ~


waiter 話等我影埋相先切開呀

薯仔都好好味   不過食完就好快飽   哈


Hoegaarden White Beer - 呢杯 Happy Hour 時段都要 $68   我覺得都貴架   不過里奧大人食香口嘢就一定會叫啤酒   清熱氣喎   一飲 Hoegaarden 就諗起冰姑   但上次同佢飲果杯真係好好飲架喎   唔苦嘅   但呢杯都係苦囉   好奇怪   因為我覺得上次可能係用 Hoegaarden Logo 嘅杯裝住其他嘅啤酒囉   

食完就去尖東影燈飾喇   咁里奧大人話要換鏡頭   我話去到尖東坐低換咪得囉   佢話唔好呀   因為鏡頭會入塵   車  我仲以為佢驚我吹親添 ~

又黎玩   哈哈


d 燈飾都好 "靚" 下 @@



9 點半走人喇   坐巴士番屋企   番到屋企即沖涼呀   之後就到里奧大人沖涼   抖陣就一齊睇電視   睇到 12 點半先瞓喇 ~   

$10 一塊磁石貼都幾抵   因為好大塊   哈哈

牙籤筒   唔記得係 $30 定 $40

沒有留言:

發佈留言