2014年11月28日星期五

元氣壽司 @ 九龍灣 + 椰絲奶皇糯米糍 ( 28-NOV-2014 )

蟹肉三文魚子丼

海鹽赤海蝦

海膽


三文魚籽軍艦


海膽墨魚軍艦

厚燒玉子

炸蝦天婦羅

三文魚 + 三文魚腩

羅勒香草赤海蝦

飛魚子軍艦

炸三文魚皮 - 超乾超硬   食完之後勁反胃   唔知係咪太油呢

帆立貝裙邊

家姐話我知 "玉米蝦船 " d 字調轉咗

我想換月曆   但要食夠 $250 先換到   所以食到差唔多飽再計條數   之後再食   但其實好鬼飽   最後點計條數都有 d 出入   好在最後都係 $256.8 埋單   如果係 $249.8   我地會打爆里奧大人   因為佢同我地計條數架  

家姐警告我   叫我點都要每月食一次元氣   因為咁辛苦先拎到個月曆   哈哈
  
( 28-NOV-2014  FRI )

尋晚 2 點幾里奧大人熱醒咗   開完冷氣之後瞓唔番   所以出廳睇戲囉   咁今朝里奧大人鬧鐘響   我都繼續瞓啦   之後佢話今日唔番工   咁都好丫   我 last day 休息嘛   哈   不過佢都講明話今日都會做公司嘢囉 ~

我其實 9 點都醒咗   但見里奧大人仲瞓緊   咁我都懶床啦   懶到 10 點真係懶唔到喇   要起身喇   咁啱里奧大人都醒咗 lu   咁一齊食早餐啦   我有 d 餓喇 ~

好似條蛇呀


食完行陣   番到屋企都 11 點   要即沖涼啦   約咗媽咪飲茶嘛 ~

本來里奧大人話一齊飲   不過公司有煩嘢   要同大陸同事跟   所以唔黎 lu ~

鮮蝦炸雲吞

家鄉咸肉糉

家鄉煎薄撐

香芋鴨腳扎

蠔皇鮮竹卷

今日飲到 1 點半咋   因為媽咪驚里奧大人餓喎   送埋媽咪搭車就番屋企   但里奧大人仲未搞掂   咁我自己去 Taste 行下   今日新開張   人又唔算話好多   但嘈到爆囉 ~

買完包無花果就走喇   都差唔多 3 點幾喇   打比里奧大人   叫佢好食嘢   無啦啦話想食炒飯   平時我煮飯又話要食麵   衰爆 ~


我驚要最低消費   所以叫奶油脆豬囉   

食完又行陣   原來百佳廣場 closed   前日先聽 d staff 話裝修架噃   我都奇怪架喇   無理由又百佳又 Taste 囉   因為 Taste 係貴價百佳嘛   無理由自己人打自己人囉 ~

勁多人買呀   我聽到有個女人話今朝比人買哂呀   因為買一磅送一磅   一磅係 $59.6   其實我都唔知咩價   不過見好多人搶住買   咁又見啱啱開箱   我又買囉   咁可以比 d 媽咪
  
番到屋企就開機洗衫   之後整椰絲奶皇糯米糍   因為想清埋 d 奶皇餡同椰漿呀 ~   

抖陣就飲湯   之後再熨衫   再包埋糯米糍   勁攰呀 ~

當參紅棗百合山斑魚湯

真係唔好貪心   因為太多餡好易爆皮

灑咗椰絲靚好多呀

約咗家姐去元氣   佢話 7 點到   咁我 6 點半都去等位喇   好在去到有位呢 ~

8 點食完   家姐上我屋企食甜筒   咁我順便比 d 糯米糍比佢   因為我同里奧大人食唔哂架   叫佢同工人幫手食 d   唔好嘥嘛 ~

家姐 9 點走人   咁我都即沖涼   之後休息喇 ~

又唔係好攰喎   所以 12 點幾先瞓   聽朝番工希望有精神啦   哈哈 ~    

2 則留言: