2014年11月25日星期二

燜豬腩肉魷魚 + 菜心 + 皮蛋豬骨粥 + 馬蹄露 ( 25-NOV-2014 )



( 25-NOV-2014  TUE )

尋晚半夜熱醒   要開冷氣瞓呀 ~

8 點醒咗   所以開機洗衫   最後懶床到 8 點 45 分要起身喇   因為好餓呀   要去食早餐呢 ~


食完行陣就番屋企喇   沖埋涼   load 埋 d 相   11 點幾又出去嘉豪喇 ~

皮蛋叉燒酥 - 完全食唔到皮蛋囉

羅漢齋炒麵

南瓜西米露

飲到 2 點   去街市買菜   番到屋企就熨衫   抖陣就整糖水   咁都 5 點喇   要抖下 lu ~

食埋媽咪比我嘅芋頭同唔知咩薯   再抖到 6 點就煮飯喇 ~


里奧大人 7 點放工   咁我就食咗粥先   因為想食完即刻沖涼   今日都好熱下囉   咁等埋佢番黎再食 d 餸就算喇 ~

是日晚餐 - 燜豬腩肉魷魚 + 菜心 + 皮蛋豬骨粥 + 馬蹄露

燜豬腩肉魷魚 - 媽咪星期日整咗比我架喇   不過排到依家先食呢   但都食唔哂   所以將 d 豬肉同魷魚切粒   留番聽晚炒飯   我用較剪剪架   勁有心機   但超勁攰囉   我鍾意用較剪剪嘅原因係唔駛洗針板同刀   懶得就懶架喇 ~

菜心 - 留番 d 菜 "kwan" 聽晚炒飯   因為我食完碗粥已經好飽好飽 ~ 

皮蛋豬骨粥 - 清埋隻鹹豬骨   咁一定係煲粥啦   落得太多米啦   仲剩番一碗   又要聽日食過   嗚 ~  

馬蹄露 - 里奧大人話喉嚨唔多舒服   咁我見到有馬蹄就買黎整糖水啦   同埋屋企又有包馬蹄粉好似下年到期   依家有 mood 開黎用啦   唔係又掉架喇   但今次加得太小冰糖   所以完成無甜味   所以叫里奧大人食哂 d 馬蹄算喇 ~

搞掂哂都 9 點   要休息啦   仍然都係 11 點幾瞓 ~

2 則留言:

  1. 电解你最近煮野进步那么多的-有什么秘诀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係媽咪整比我嘛 嘩哈哈哈 ~~~~

      刪除