2014年11月30日星期日

臘肉蒸節瓜 + 煎鯧魚 ( 30-NOV-2014 )


( 30-NOV-2014  SUN )

今朝鬧鐘 10 點響   因為諗住番教會嘛   咁里奧大人出去梳洗先   我就諗住瞓到佢搞掂為止   點知我一瞓就瞓到 10 點 45 分   因為里奧大人次次見我瞓到咁林    就唔會叫醒我架喇 ~

咁都番唔切教會 lu   所以可以唔駛咁趕梳洗呢 ~


食完早餐   行陣就番屋企   都已經 12 點喇   抖陣就要執衫喇   今次掉咗 1 袋衫   依家最好嘅係有回收箱呢 d   咁真係唔會嘥囉   因為真係有 d 無着過   有 d 連價錢牌都無拻呢   最驚比里奧大人睇到   哈 ~

今日勁焗熱呀   無風嘅   所有里奧大人話要開冷氣   咁佢真係覺得熱架喇   唔係得我一個熱 ~   
執呀執   執到 2 點呀   約咗家姐黎屋企拎醋   順便比埋薑餅人禮物佢   佢一見到就話講咗唔要囉   做咩又買   里奧大人又講番話咗送又唔送   好似好衰咁   之後家姐拎個 mug 出黎睇   里奧大人話 " 睇時咩就可以用 "   家姐又話係呀   佢都咁諗   咁我以為叫家姐擺 d 錢入去啦   點知我再諗   終於知佢地講咩啦   頂佢   話裝骨灰呀   我話咁大個 mug   裝埋一齊都仲大把位呀   衰 ~

好喇   淘大依家開咗間 Pizza Hut   所以去食 tea   因為我有 3 送 1 coupon ~

我鍾意呢個水樽

意大利菜湯   我覺得好酸   不過家姐話唔酸喎

俄羅斯沙律三式拚盤


大蝦鮮茄特脆 - 好耐無食過 Pizza Hut 嘅 Pizza   又幾好味噃

都算多料架喇

超級至尊迷你必勝批 - 仍都好耐無食厚批   都覺得好好味呢


蜜桃脆金寶 - 家姐話食 tea 唔想咁飽   所以食甜品   細細個都唔錯丫 

食完就番屋企喇   家姐坐到 5 點就走 lu   里奧大人去徑步   我就熨衫   之後預備晚餐 lu ~ 

是日晚餐 - 臘肉蒸節瓜 + 煎鯧魚  

臘肉蒸節瓜 - 之前喺榮華買咗條臘肉   估唔到甜甜地幾好味   因為我印象之中   臘肉好鹹好硬咁囉 ~

煎鯧魚 - 媽咪買架   今晚終於清哂喇   明明新鮮都變冰鮮   哈哈 ~  

今晚 7 點食   搞掂哂沖埋涼都係 9 點   咁睇 " 老表你好 hea " 大結局   我睇 d  唔睇 d 咁啦   不過都唔好睇嘅 ~

雖然唔眼瞓   但 11 點幾都要瞓喇   聽日正式番工架喇   哈 ~  

2 則留言:

  1. 我鍾意呢個水樽-haha。。。我都喜欢啊-ikea有卖啊·

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該哂打令呀 原來喺 ikea 有嘅 星期六睇下幾錢先 哈 ~~

      刪除