2014年11月18日星期二

豉椒蒸象拔蚌 + 西洋菜豬橫脷豬骨湯 ( 18-NOV-2014 )


( 18-NOV-2014  TUE )

勁呀   今朝 7 點半起身   因為約咗家姐 8 點喺大快活食早餐呢 ~


我同家姐多數 share 食   所以會叫唔同嘅嘢   家姐好搞笑   無啦啦問我點解牛同蛋係一份早餐   我話唔知喎真係   佢話呢兩樣都係毒嘢   咁知我唔食太多   所以唔配落吉豬份早餐   驚 d 毒痴住 d 吉豬   我食唔到喎 

食完就番屋企沖涼   差唔多 9 點先出門口 ~

等咗好耐巴士呀   10 點先落車   我同家姐講話不如今次我帶路丫 ~

之後行啦   諗住過馬路   家姐問我做咩過馬路   我話過馬路咪 Sogo 囉   家姐話 " 下   唔駛過馬路喎   隔離就係 Sogo 喇喎 "   嘩哈   係喎   我話我次次同里奧大人去銅鑼灣   都係過馬路去南記食嘢先   之後再行前過馬路去 Sogo 架   所以慣咗   家姐話得喇   叫我唔駛講 ~

咁好多都封咗路   平時坐開嘅巴士站都封埋   咁家姐話無咗 619   我停咗喺度話 " 下   無咗 619 ?! "   家姐話我反應勁大呀   佢話佢都未講完   我就咁大反應   佢想話呢個 619 個站無咗   不過行到維園果都有得坐 619   我同家姐話點解我咁大反應   係因為我諗住買 3 pack 王林蘋果   如果坐地鐵上上落落好攰家嘛 ~

去到首先睇鞋   不過唔啱心水   所以即去超市   王林蘋果唔靚又細個   唔買 lu   即去買薯片   家姐尋日已經黎過 Sogo   知道哂位置   其實家姐呢 3 日都黎咗 Sogo   所以佢今日約我黎   佢話姐夫話佢尋日已經黎咗啦   但家姐話每日特價嘅嘢唔同架 ~

買下睇下   都差唔多 12 點   同家姐坐 619 番九龍灣   因為約咗媽咪去稻香飲茶呢 ~

番屋企擺低 d 嘢就去稻香喇   好在媽咪攞咗位   枱號係 304   我話個 number 好熟面口   之後諗起尋日同 mimi 飲茶   張枱號又係 304 呀 ~

鮑魚菇柚皮掌

金菇牛肉腸

香煎蝦米腸

甘筍流沙包

拻咗層皮   好似棉花糖   軟綿綿

酥炸魷魚鬚

蜜椒汁叉燒飯

飲到 2 點   送埋媽咪坐車   再送埋家姐坐車   我就入大埔睇醫生喇   因為想拎定 d 敏感藥看門口呢 ~

去到巴士站即有車   之後行陣就去診所喇   雖然 4 點應診   但我都早 d 去   企喺門口等囉   其實我好攰呀   唔想周圍行   咁去到都係 3 點 15 分   已經有 3 個人排隊喇   好在聽家姐講   叫我早 d 去   可以早 d 睇完早 d 走 ~

4 點 15 分睇完   咁順便去埋尖沙咀拎番份 Claim Form   4 點半先有車   幾驚趕唔切呀   好在 5 點半都到咗   拎完就坐巴士番屋企喇 ~

6 點半番到屋企   無啦啦沾寒沾凍   所以飲啖熱湯暖暖身先 ~ 

抖陣就沖涼   里奧大人 8 點先放工   咁我都等埋佢一齊食 lu ~

是日懶餐 - 豉椒蒸象拔蚌 + 西洋菜豬橫脷豬骨湯  

豉椒蒸象拔蚌 - 蒸到過哂籠   又超級勁韌   哈哈   所以叫媽咪唔駛再買比我   唔想嘥嘢 ~  

西洋菜豬橫脷豬骨湯 - 媽咪煲架   因為我唔會整西洋菜呢 ~   

搞掂哂就睇電視   食埋生果都真係唔想郁喇 ~ 

滕咗成日勁攰呀   所以 11 點即瞓喇 ~

Kettle 天然手製薯片 ( $33 / 2 包 ) - 家姐話抵喎   咁是但啦   每人買 4 包   不過應該真係抵   我見人一箱箱買架   咁我好專心睇 d expiry date 嘛   點知原來有一箱差 d 跌落我個頭度   好在個 staff 同家姐手快接得住咋

Fantastic 烘焙脆片 ( $19.8 / 2 包 ) - 未食過架   但我鍾意食米餅

Kogi 迷你朱古力威化 ( $45 / 2 包 ) - 我唔知本身一包幾錢架   不過見 $45 有 2 包應該都抵喎   同埋我喺買比里奧大人開 OT 食架  等佢食 2 條又唔會好飽   但又頂到下餓   唔錯架

Lotus 焦糖餅乾 ( $25 / 2 包 ) - 家姐真係好了解我架   佢好奇怪問我點解買餅食   因為佢知我唔鍾意食餅乾家嘛   之後我話依家好小一個人食薯片   咁買餅食下囉   脆脆地當薯片咁食   哈

家姐搞笑啦   我問佢呢樽折咗 $54 抵唔抵   佢話抵   咁我叫佢一齊試雲石味   佢話叫我唔好咋咋啼啼買比佢   因為我成日都咁喎   不過我話 sorry 囉   今次係我自己想食   咁又好難怪佢咁諗   因為我好小買呢 d 糖食   次次都只係買比佢食呢   

大吉仿松葉蟹柳 ( $45.8 / 2 包 ) - 諗住整沙律比家姐嘅時候加幾條比佢囉   我唔係咁食蟹柳   不過呢 2 包應該好抵   因為我地見到有個男人買 1x 包呀

沒有留言:

發佈留言