2014年11月8日星期六

我的餐廳 @ 九龍灣 ( 8-NOV-2014 )

菠蘿生炒排骨

南乳粉絲粗齋煲

( 8-NOV-2014  SAT )

今朝同里奧大人差唔多10 點起身   去太興食早餐   因為買咗好多 cash coupon   最衰里奧大人啦   買完又要食食食   太興早餐種類又唔多   我依家仲慘   皮膚敏感要戎口   蛋牛海鮮通通唔敢食   所以我去太興係無咩可以選擇囉   之前買 cash coupon 係做緊 promotion 先買家嘛   估唔到佢依家加咗價   樣樣都加咗 $1   氹完妳又呃番妳   哈 ~


沖完涼就抖陣   出面落毛毛雨呀   不過我又想出下去行   所以去 Mega Box 囉   坐 shuttle bus   點知勁塞車   塞咗半個鐘   下次都係比錢搭 van 仔算喇 ~

差唔多 1 點先到   里奧大人話食 lunch 喎   咁去白木屋啦   因為無咩人   靜靜地好舒服呀 ~

天婦羅定食

一見到碗飯就唔開胃   林 pat pat 囉   嗚嗚   呢碗飯好大碗   等如我平時喺屋企嘅兩碗   咁我夜晚又食飯   又係好大碗   所以我今日嘅飯量係 4 日嘅飯量  食到有 d 驚

松花堂弁當 - 三文魚刺身 / 鹽燒鯖魚 / 照燒雞 / 里芋煮 / 凍豆腐


叫阿奧慢慢倒 d 奶   條友一倒就倒哂咁   真係落到最後果滴先影得切   又倒瀉哂   叫佢做小小嘢之嘛   想點喎      

UCC 咖啡 / 巨峰乳酸特飲

成日都灰灰暗暗呢

食完行下   行到 3 點幾就走喇   諗住坐 shuttle   不過停車場好焗   同埋最小等 2 架車   所以行番去德福呀   其實好近   慢行都係 10 分鐘   如果唔落毛毛雨仲行得快   哈 ~

番到屋企抖陣   6 點幾出門口食飯   行陣商場就番屋企喇 ~

沖埋涼就一齊睇戲   食咗敏感藥有 d 精神唔集中   所以 11 點幾都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言