2014年11月29日星期六

大快活 @ 九龍灣 ( 29-NOV-2014 )


( 29-NOV-2014  SAT )

個半月病假   話咁快就放完 lu   今日要番工喇   家姐同里奧大人都話今日留半日好丫   warm up 下嘛 ~

估唔到我真係有 d 緊張噃   尋晚瞓得勁差呀   但又唔係番新工   點解會緊張嘅呢 ?!

7 點 45 分起身   當然都係食埋早餐先番菇場啦 ~

無食個幾月啫   點解會細咗咁多架   大過奶皇包小小咋 ~

居然忙喎   都話次次星期六都好忙架啦   邪爆   不過我都無咩點做嘢呀   八卦係咁同我 skype   佢話個半月無同我吹水   要瘋狂吹水呀   要講番哂個半月無講嘅嘢喎   痴巾   但真係傾到放工   真係攰過做嘢   哈 ~

放工即走喇   番到屋企見里奧大人影相   原來佢靜靜雞買咗麥當勞嘅 " 薑餅人暖意套裝 " 比我同家姐呀   因為我之前叫佢送比我地嘅   咁搞笑啦   尋晚我地 3 個一齊睇   我同家姐都話唔要啦   好似無咩用   點知里奧大人話喎   之前話咗送就送   唔送好似好衰咁 ~

里奧大人好有心機擺噃


我話我都擺得唔錯架喎

每 set 有 5 塊薑餅人

同埋 5 張咖啡劵

2 點幾勁餓呀   所以去譚仔食米線   不過我話唔要食小辣咁運囉   咁要 2 小辣啦   但好似仲辣過小辣   定我太耐無食辣   所以小小都覺得辣呢 ~


食完就同里奧大人去 Taste 行下啦   不過佢對超市真係 " 毫不感到興趣 "   所以兜個圈就走喇   佢話番屋企瞓喎   咁好啦   我都 load 相 lu ~

想打邊爐呀   即約家姐啦   但佢已經買咗餸   所以唔打喎   之後問我   唔同我打邊爐會唔會嬲   我話梗係唔會嬲啦   嬲咩喎   咁我同里奧大人出去打都得家嘛 ~

6 點 45 分落去吉野家   不過無哂位 lu   咁去稻香啦   話今晚已經比人包場定咩   咁去大家樂又無位喎   無計啦   去大快活囉   但佢地係三文魚頭邊爐   我見到成個生嘅三文魚頭已經好驚啦   我仲以為喺湯入面添   咁都唔再周圍去喇   喺大快活食嘢算喇 ~

食完再去 Taste 買醋   $198 / 3 支   比支家姐   其實都抵   因為新開張買滿 $200 就可以用 $18 coupon   最感恩係可以買媽咪買到最後 3 pack 保利脫脂奶   每 pack $35.5   上幾日同媽咪買   佢話 $38.5 已經叫平添喇 ~


買完番屋企喇   沖埋涼   抖陣就同里奧大人睇 " 3 idiots "   勁好睇呀 ~   

3 姑奶買咗 10 個橙比我地   所以叫佢伙記約里奧大人交收   差唔多 11 點呀   好在未瞓咋 ~

今晚勁呀   又係差唔多 1 點先瞓 ~

2 則留言:

  1. " 3 idiots " -在那里可以看到啊??你好有墨水哦!都看西片的。。。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 套戲好耐架喇 但真係好好睇囉 ~
      呢套係印度片呀 係咪仲勁呀 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除