2016年5月14日星期六

燻蹄飯 + 叉燒燒肉飯 (外賣) @ 屋企 ( 14-MAY-2016 )




( 14-MAY-2016  SAT )

瞓下醒下   又有啲痛   感恩唔係劇痛   但嘔咗 3 次   又好似好啲   因為個胃成日好脹咁 ~

有得瞓就瞓喇   瞓到 3 點醒一醒   因為里奧大人話家姐頭先打比我   咁我仍然瞓緊嘛   之後佢問家姐喺邊   家姐話喺淘大   即係想搵我食嘢啦   所以里奧大人打番比佢   話同佢一齊食下午茶   但家姐話無胃口   里奧大人話 Share 食仲好   我同里奧大人講過   如果家姐搵我哋   我哋要陪佢呀   所以好感激里奧大人幫我陪家姐呢 ~

我仍然瞓呀   瞓到 6 點就醒 ~   

原來里奧大人已經洗衫又熨埋衫   次次我唔舒服   佢負責洗衫熨衫睇雜誌買飯   哈哈 ~

無啦啦覺得好餓   所以里奧大人即去買飯番屋企食   但我食到一半   個胃脹到呢   之得一盒 Share 食啦 ~

睇下電視   又沖個熱水涼   
10 點幾都瞓喇  ~  

沒有留言:

發佈留言