2016年5月30日星期一

丸龜製麵讚岐烏冬專門店 @ 九龍灣 ( 30-MAY-2016 )

野菜天婦羅 + 鱈魚排 + 濃口醬油冷烏冬 (中)   依家炸物做優惠價   只係 $20/2 件   咁就抵啦


胡麻雞柳天婦羅 + 炸蝦餅 + 濃口醬油熱烏冬 (大) - 烏冬好煙韌   我最鍾意呢


( 30-MAY-2016  MON )

今朝同里奧大人食早餐   之後佢約咗 11 點同馬小姐搞 Fat Fat 啲嘢   好感激里奧大人咁落力幫手   佢次次一搞 Fat Fat 啲嘢   半夜就會紮醒   驚有嘢會漏咗要做   所以即刻起身寫低要做嘅嘢 ~




一番菇場即整嘢比阿蟲   條友叫我朝早比佢   但佢成 12 點先番   我同里奧大人講話佢正 8 婆   又叫人做比佢   自己又咁遲番   如果唔係我請假搞 Fat Fat 啲嘢嘛 ~

今朝勁忙呀   對手未停過  好耐無試過咁忙呢 ~

Lunch Time 唔餓   所以出去行半個鐘   之後番菇場喇 ~

里奧大人搞到 1 點半先走得   佢話熱到佢嗌救命   哈哈 ~

我仍然忙呀   咁聽日到我去搞 Fat Fat 啲嘢   咁即請聽日半日假   所以要更加快啲做哂啲嘢呢 ~ 

唉   個胃超級勁脹   頂到上心口咁呀   想嘔想嘔咁   勁辛苦 ~

4 點先食個蛋糕   其實食唔落   但驚一陣又餓到暈喎   煩 ~

放工去惠康買生果   之後即番屋企休息喇 ~

又睇 Minions   睇咗十幾次喇   不過就次次睇啲咁   次次睇親都好開心   所以我一開電視就睇佢呢 ~

里奧大人 6 點 40 分放工   感恩我開始有胃口   里奧大人話食完再去食雪糕   我食咗幾啖過口癮就算   因為真係好鬼飽呢 ~


我同里奧大人講話今晚斷斷續續睇咗 3 次 Minions 喇   佢話一星期睇 3 次 OK 嘅   我話今晚睇第 3 次喇   之後佢喺度笑   話好恐怖喎 ~

咁睇電視啦   見到畫面濛查查   但講緊登格熱嘛   以為比蚊釘完之後   睇嘢會濛查查   之後廣告完咗   個畫面都係濛查查   嗰下驚呀   以為自己對眼有事   之後再按下其他制   原來頭先唔小心按到 3D   嚇鬼死 ~

10 點瞓到 10 點半   之後醒咗   里奧大人就話要瞓喇   佢都好攰   咁一齊瞓啦   難得瞓到 ~

沒有留言:

發佈留言