2016年5月25日星期三

嚐越 @ 九龍灣 ( 25-MAY-2016 )

咖哩麵包蝦 ($108) - 我覺得咖哩唔香囉      


啲蝦都幾彈牙  


個包就夠脆喇   索哂啲咖哩汁   我就唔太鍾意咁食法   哈哈  


嚐越脆春卷撈檬 ($65) - 春卷都唔脆嘅   食完啲皮仲黐牙添呀   同埋個醋汁又無咩味   唉 


馬拉盞炒嫩菜 ($68) - 好一般啦 


( 25-MAY-2016  WED )

成晚發夢   好似無瞓咁   所以鬧鐘響咗   懶咗一陣床先捨得起身呀 ~

里奧大人成日拎完啲嘢又唔會放番好   今朝又唔記得帶 Head Phone   好在我有帶   咁借比佢啦   之後我話我係叮噹   乜都有   諗住借啲易話自己好   點知比佢串番轉頭   佢話 : 係啦   簡直係無缺添啦   唔用都有 ( 即係乜都買買埋埋又唔用 )   同埋妳人一生只係缺一樣嘢之嘛   就係缺德   哈哈   衰佬 ~    

早餐食豬扒包   家姐問我係咪好餓   哈哈   我話唔係   唔想食三文治咁悶啫 ~


菇場唔忙   做下 Filing   又過咗半日 lu ~

食完 Lunch Box 就去拎褲   去埋 759 買蟹柳比家姐就番菇場喇 ~

里奧大人 1 點幾上大陸見客   希望可以早啲番到香港啦 ~

放工即走   原來里奧大人已經喺九龍灣   咁叫佢去旅行社比錢先   之後我差唔多 6 點先到旅行社   佢啱啱搞掂哂 ~

好想食越南嘢   所以去嚐越試下   不過味道真係好一般呢 ~

番到屋企就即打比馬小姐   傾好哂 Fat Fat 嘅嘢   約定好日子   再打埋比李小姐   不過佢嗰日唔喺香港   所以我哋再約時間   但最後都唔可以改到囉   所以無辦法 lu ~ 

咁再打番比李小姐   佢都好唔開心   覺得好對 Fat Fat 唔住   我話唔緊要   最緊要係有心嘛   佢叫我幫佢買祭品   不過我話我係基督徒   幫唔到佢   咁我話妳同馬小姐聯絡啦   佢應該幫到妳   之後經馬小姐同意就比埋電話號碼佢   佢哋自己搞掂就最好   因為我依家好多嘢都記唔到   一陣做漏仲麻煩 ~

傾完都 9 點   即沖涼喇   今晚都有啲攰   10 點半都瞓覺 lu ~

2 則留言:

  1. 二笠墨..午安好呀!
    哈哈! 小奧係咪壓抑太耐~你講一句..佢回幾句喎! 堅呀!
    嗜越荃灣都有~不過又係ma ma地
    咩都攪掂晒~你就好好休息下~咩都唔好再諗啦!
    往前走..往上走.....唔夠力時~我會係後面托住你個籮pat support上去! come on

    回覆刪除
    回覆
    1. 福六笠~~~~
      壓咩抑呀 條友不嬲成日串串共架 嗚嗚 我先係受害者!!!!
      嗜越真係麻麻地 食過一次就夠lu~
      嘩 妳都好鍾意托我個籮pat 好鹹濕囉 上次行山又咁講~~~~~~~~
      多謝笠 我會往前走架喇 33

      刪除