2016年5月2日星期一

Outback Steakhouse @ 銅鑼灣 ( 2-MAY-2016 )



肉醬味肋骨雞槌拚盆 - 其實唔餓   所以又係叫呢個拼盆   但份量都好多   食到好飽         


( 2-MAY-2016  MON )

尋晚真係發夢見到媽咪呀   我約咗佢嘅   之後見到佢企喺度食嘢   好似係煎堆   我好肯定係用白色有耳膠袋裝住嘅   無耐就見到佢坐喺一架單層巴士咁嘅車   佢好開心笑住同我揮手拜拜   但坐佢前面嘅人同後面嘅女人就好唔開心   想喊咁   之後我跟住架車   無啦啦同媽咪 Give Me Five   咁即係好定唔好呀 ?!   不過我都相信媽咪都係唔鍾意我呢 ~

起身都 10 點   梳洗之後就去食早餐 ~


咁我諗住去拎錢做家用   點知里奧大人話佢有   佢話前日特登拎定   驚大酒店要比訂金   我真係完全無諗過訂金呢回事   所以我同佢講   依家唔好靠我記嘢   我真係咩都記唔到呢 ~     

唔知點解   我唔想喺屋企   其實個人係攰   唔知做緊乜咁   但都想出去行下 ~   

抖到 1 點半就坐 619 去銅鑼灣   因為有 $150 SOGO Cash Coupon   所以睇下有無黑鞋   有就用埋去   唔駛成日記住 ~

同里奧大人去南記   感恩有卡位   坐得舒服啲 ~ 
  

食完抖陣就去 SOGO 行喇   有 2 對啱心水黑鞋   但無碼囉   唉 ~

咁再周圍行下   又行埋東角   不過都係唔啱心水   見里奧大人攰到寒住背搭扶手電梯   心痛死我   我話攰要出聲呀   唔駛特登陪我行呀 ~

所以 5 點半都去 Outback 喇   但 7 點還枱   我問係咪依家要限時 ?!   佢話只係今晚 Booking 多喎 ~

7 點走人   之後佢無啦啦企喺度扮大隻佬震胸   呢下我真係笑出嚟   胸就震唔到   但個肚腩就鄧鄧下   肉酸到呢   哈哈 ~

行完 H&M 諗住走   點知突然搞肚痛同想嘔   所以即去番 Outback 洗手間呀   可能油得滯 ~

坐 619 番屋企   之後睇陣電視   11 點幾都瞓喇   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言