2016年5月29日星期日

大阪王將 @ 九龍灣 ( 29-MAY-2016 )

元祖大阪小丸子


飯五味海苔飯 / 元祖天津蛋 / 王將咖哩汁 / 吉列魚柳 - 我無胃口   食少少飯算喇 


五味海苔飯 / 元祖天津蛋 / 王將咖哩汁 / 煙三文魚


元祖餃子 + 宇治抹茶 X 2


( 29-MAY-2016  SUN )

尋晚瞓得唔好之餘   仲要心口附近兩邊都刺痛   痛醒 2 次   勁想叫醒里奧大人   因為我好少咁痛法   不過就算嗰刻有事   我都唔會入醫院   所以最後都係慢慢抖氣   之後都瞓得番 ~      

今朝 6 點 45 分起身   對眼差啲開唔到咁滯   勁痛呀   即用熱水敷眼   當堂好好多呢   之後即沖涼洗頭出發喇 ~

家姐佢哋就約埋朋友去成坤食早餐   我哋就同工人就去翠河   就腳啲嘛   之後家姐話佢哋都係去翠河食早餐   搞笑 ~

佢哋朋友仲早過我哋到翠河   咁我哋叫早餐嘅時候都只係 8 點   姐夫有對夫婦朋友都嚟埋   佢哋住上水㗎   家姐都話叫佢地唔好嚟   佢哋話要嚟   真係好有心   好感激佢哋呀   之後佢哋話一出地鐵見到姑姐姑丈佢哋   話去緊大酒店方向   咁我話我快啲食   唔想無人喺度 ~ 




    
其實我食唔落   咁等埋里奧大人同工人食完早餐   再買埋早餐比媽咪   我話我哋上大酒店先   家姐陪朋友   去到大酒店唔見姑姐喎   不過唔理喇   問佢哋可唔可以燒嘢   佢哋話可以   咁叫工人燒喇   之後大酒店個人都有幫手燒呢 ~

儀式 9 點半開始   所以我地約親人 9 點一定要到場 ~

姑姐姑丈表哥一行五人 8 點幾到咗   之後到里奧大人屋企人   媽咪屋企人就 9 點過啲先到   咁我同家姐同媽咪傾偈   當然一路講一路喊啦   家姐話每個星期都會同阿妹食一次飯㗎喇   嗚嗚嗚嗚嗚嗚   喊到我哋死死下   之後家姐朋友話唔好喊呀   要媽咪放心走呀 ~

儀式 9 點半開始   之後去火葬場   其實我唔知當時時間   去到見到媽咪工人自己坐   我話做咩唔同埋家姐工人一齊坐呀   佢話想坐出面個位望到媽咪   佢真係好錫媽咪   所以我同佢講   一日佢喺香港   而我一日仲喺度   我就係佢喺香港嘅親人   總知有咩事都唔駛驚   打比我就得㗎喇 ~   

火化之後就脫孝   之後去王朝盛宴食英雄飯   擺咗 4 圍   感激所有人出席同幫忙 ~

我同姑姐佢哋坐   傾下講下   我都放鬆咗啲   但其實傾完都唔記得講過啲咩   呢排都係咁   個腦仍然一片空白   只要千其唔好講媽咪   我情緒都 OK ~

真係頂里奧大人啲家姐唔順   唔夠飽就一陣再自己出去食過啦   居然同里奧大人講話   食呢啲餸要
食飯   妳以為係喜宴嗎?!   咁有心情食嘢嘅 ?!   好意思嗎 ?!   咁失禮嘅嘢真係只有佢哋做得出囉 ~

里奧大人成日話佢啲家姐嚟上山係好有心   其實我聽到好反感   呢啲係基本禮貌   同埋唔好成日自己人讚自己人啦   比人笑咋唔該 ~   

差唔多 12 點幾散席   佢哋一講叫我堅強   我就即忍唔住喊   所以佢地其實個個都想叫我放鬆啲   但知我情緒唔穩定   個個只會交帶里奧大人同家姐睇住我   家姐話里奧大人所有家姐叫佢一定要睇住我   因為媽咪走咗之後   其實我真係唔想講嘢唔想笑   佢哋驚我抑鬱   我其實都驚驚哋   不過我覺得係呢個月係咁   搞掂哂所有嘢   我心情應該都會好番啲嘅 ~

坐 619 番屋企   因為頭先好多灰飛嚟飛去   番到屋企即沖涼洗頭喇 ~

里奧大人無啦啦熨衫   我話等我聽晚熨啦   大家都攰   佢話得啦   不過佢真係好勁   可以熨啲唔熨啲   佢之後都唔好意思呀 ~

睇下電視瞓咗 10 分鐘   之後醒咗   但無耐又瞓番   里奧大人話見我瞓得咁林   幫我蓋被同熄電視   佢都入房瞓   瞓到 4 點都醒喇   都瞓咗 1 個鐘   都夠架喇 ~

我依家間唔中會同里奧大人講   如果我死咗之後   佢要點點點   咁我話我依家對妳好好   我會祝妳再另娶一個老婆   但個樣同性格會同我一樣   佢都會有每月一痛   等你點都會記住我呢 ~

之後我睇睇下電視   係旅遊節目嘛   我同佢講   我話我都係帶埋你去   佢好開心話去邊   我話帶埋你同我一齊走呀   哈哈   呢下我笑咗出嚟   佢梗係以為我話帶佢去邊度旅行啦   咁啱睇緊旅遊節目嘛   之後佢都笑咗好耐   話嗰下真係唔知話帶佢去邊呢   哈哈 ~

大食今晚喺九龍灣做嘢   做到 6 點幾   咁佢尋晚已經話今晚會喺九龍灣   但我話驚心情未平復   所以睇下點先   咁今日佢再講   即係想同我哋食咁   咁又難得佢同我都喺九龍灣   咁約埋佢食飯啦   反正我都想請佢食飯   之前講好咗嘛 ~

食下傾下   我話第時佢要做我安息禮拜嘅司琴   之後佢話如果佢死咗先咁點   里奧大人即刻話叫我播歌扮彈琴   笑死我   串我就最叻   平時又唔見咁轉數快 ~

之後大食話佢有個學生係做 Typing Clerk   話佢彈琴好似打字咁大力   仲要係打 Manual 打字機咁打法喎   呢下好爆   因為 Manual 機要好大力打家嘛   哈哈 ~                

食到 8 點幾   我同里奧大人去 Taste 買生果   佢又話陪埋我哋買完先番屋企   真係好細路仔咁 ~

沖埋涼就休息   里奧大人幫我吉耳仔   但佢話我隻耳都腫腫哋   唔怪得吉到我好痛啦   哈哈 ~

好攰呀   所以 11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言