2016年5月18日星期三

茄汁蝦球扁意粉 + 齋滷味 (外賣) ( 18-MAY-2016 )




( 18-MAY-2016  WED )

尋晚又瞓得勁差呀   今朝里奧大人出門口之後   我 7 點 20 分都醒咗   懶到 7 點半先起身   仲諗住可以瞓到 7 點 45 分添 ~

早餐食五香肉丁米粉餐   不過唔知點解啲五香肉丁係甜囉   食到我好辛苦   嗚嗚 ~


菇場唔忙   但我好鬼攰   同埋個胃仲有啲痛   慘 ~

Lunch Time 未餓   見天氣涼涼地幾舒服咁   咁出去行陣啦 ~

2 點幾先食個芝士包   估唔到隔咗一晚都仲係好軟糯   下次再買嚟食先 ~

放工去街市買餸   之後再去 Taste 買齋滷味同香蕉   買完即番屋企   好鬼重呀 ~


今晚放工見到隻蛋   好開心呀


放低嘢就即預備啦   望下個鐘都已經 7 點   咁煮嘢喇   煮完就沖涼   食住粟米等埋里奧大人呢 ~

佢 8 點幾番到屋企   我陪佢食啦   我只係食齋   因為食完條粟米都好飽下 ~    
 

放入暖壺   次次一倒出嚟就係扁哂   因為我放好多呢   哈哈

  
是日懶餐 - 茄汁蝦球扁意粉 + 齋滷味 (外賣)  

茄汁蝦球扁意粉 - 上網搵到食譜係中式炒意粉   咁材料有蝦同蘑菇同洋蔥咁啦   但我唔記得去買洋蔥同蘑菇   里奧大人真係慘   諗住煮新嘢比佢   點知又係茄汁意粉   哈哈 ~     

齋滷味 (外賣) - 好想食酸酸甜甜嘢   但今次唔好食   咁都好   呢排唔駛成日心思思想食 ~

搞掂哂就休息喇   我同里奧大人講話唔可以再比自己唔開心同喊   但一路講一路喊   哈哈   之後我話如果我要死   我會揀餓死   因為我驚血   點知佢幾衰呀   話我咁為食   應該揀飽死先啱呀 ~

今晚 11 點瞓喇   希望瞓得好啦   兩晚瞓得唔好   個人好辛苦呀 ~

2 則留言:

  1. 露兩點笠..早呀!
    隻鴿孵出BB未呀? 真係好難得見到鳥蛋
    你知啦! 依家個石屎森林~D鳥都好難有好居所ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 三鮮笠 好似好正咁 哈~
      早妳個晨呀~
      隻鴿未孵出BB呀 我都等緊呀~
      我都第一次見咁情況咋 所以好驚喜呢~

      刪除