2016年5月7日星期六

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 7-MAY-2016 )

海鹽赤海蝦壽司 /炸軟殼蟹芝士卷
炸蝦天婦羅壽司 / 三文魚腩壽司 / 熟蝦壽司 / 玉米蝦船


灸燒芝士熟蝦壽司 / 灸燒芝士皇帝蟹柳壽司



芥辣八爪魚軍艦


中華沙律


( 7-MAY-2016  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   沖埋涼就番工 ~

早餐食奶醬多   之後 8 卦又嚟埋   不過我都係唔想講嘢 ~


菇場唔忙   真係番工等放工 ~

尋晚里奧大人話早啲起身陪我食早餐   之後我話聽朝晏啲起身番工   佢笑住問我係咪玩嘢   哈哈 ~

佢話今朝 9 點已經起身   食埋早餐就去寄嘢比晴晴同冰姑   之後又去買嘢寄嘢   滕來去   佢話搞掂哂要食杯雪糕獎勵自己   因為太熱喎   仲以為佢講笑   原來係真 ~

我有啲餓呀   所以放工就同里奧大人去譚仔食嘢   食完就番屋企抖陣   之後就要去做一件好痛苦嘅事   就係番媽咪屋企   幫媽咪執衫 ~



2 點幾上到屋企   媽咪工人拎我細個啲相比我睇   即爆喊   佢又喊   嗚嗚 ~

家姐工人好緊張咁同媽咪工人講話   妳唔好比佢睇啦   咁媽咪工人即刻收番埋 ~  

喊完舒服啲   之後又傾下偈啦   佢話媽咪走咗之後嗰兩晚   見到媽咪望住佢瞓   我問佢係咪發夢 ?!   佢又話唔係   初初佢好驚   之後唔驚 lu ~

家姐要同 Agent 整嘢   所以 4 點幾先到   之後開始一齊執嘢   之前以為無咗嘅文件同相   居然今日全部搵哂   感恩感恩 ~

之後我講開 Fat Fat   家姐話佢之前打佢手機唔通   屋企又無人聽   話佢可能入咗醫院   因為佢話之前感冒   唉   聽完之後我開始勁緊張   因為好少搵唔到佢家嘛   之後我即打比佢   又係唔通同無人接電話   好驚呀   好在我之前影咗 Fat Fat 嘅 Phone List   感恩打到比佢朋友個仔   我同佢講話搵唔到 Fat Fat   因為之前聽佢話感冒   所以驚佢有事   但佢話今晚要 OT   最早都要 8 點幾先番到屋企   咁我話電聯 ~

同家姐 工人一齊執衫   再睇埋其他嘢   搞掂哂都 7 點半   我地都走喇   同埋里奧大人一齊去元氣食壽司 ~

等咗半個鐘先有位   之後接到 Fat Fat 朋友電話   佢話 Fat Fat 走咗   嘩   點解個天要咁對我哋呀   嗚嗚嗚嗚 ~

之後佢同我講   話 5 月 5 日有位姑娘搵 Fat Fat   但電話打極唔通   所以驚佢有事   Call 埋警察一齊上去   Fat Fat 瞓咗喺廚房   警察話已經救唔番   所以黑廂車送走 ~

我同朋友講話因為我依家做緊白事   原來佢都識媽咪嘅   之後佢話今個月生日   都唔會搞   佢話要過埋呢個月先搞   我話無問題   有咩事可以搵我   我真係唔想 Fat Fat 咁孤單咁走呀 ~

其實里奧大人話佢搞   但家姐話唔好喎   話我哋係一齊   唔係分開   所以唔好搞 ~

家姐話好唔鍾意 2016 年   我話係   希望快啲過啦   嗚嗚 ~

今日眼淚流乾了   只係個腦仍然諗緊 Fat Fat   唉   真係好痛苦呀 ~

食完就去舖頭幫手   家姐就自己行去搭車番屋企喇 ~

9 點開始做呀做   一路做嘢都唔想講嘢   其實姑奶都好擔心我情緒   係咁同我講嘢   想我笑下   但真係笑唔落   就算係都係強顏歡笑 ~

1 點幾搞掂   送埋姑奶番屋企   我哋就打的番屋企喇 ~

沖埋涼抖陣都 2 點   要瞓 lu   希望唔好半夜去洗手間啦   去完洗手間之後好難瞓得着   唔夠瞓已經唔係問題   最慘係一合埋眼好自然就會諗起媽咪同 Fat Fat 呢 ~

6 則留言:

  1. 五笠子..早呀! 雖然我都建議你喊出來~喊完會舒服好多
    不過好矛盾..又真係唔好喊太多~因為差不多10年前呢
    有次我過度傷心盡情喊左好耐~點知喊到對眼入面起晒水泡
    好驚再喊會盲/對眼出事~所以果次之後唔敢喊得過長時間
    所以希望你都能夠盡量釋懷吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋..上天一早安排好~每日要遇到既事情
      依2件事..時間上真係太近~明白一定好難受/難過
      希望你要保持向前看~唔好諗太多令自己傷心既事
      雖然他們比我地早下了車~但在總站..總會再重遇呢

      刪除
    2. 五大痕星笠早呀 哈~~
      其實大喊完係舒服d嘅 但又唔想成日喊 唔知想點~~~~
      我聽過有人喊盲咗呀 所以我都驚盲呀 @@



      刪除
    3. 知道喇笠笠~~~~
      我會堅強架喇 我已經同媽咪打咗記號 叫佢記得認住我呀~~~~

      刪除