2016年5月15日星期日

元氣壽司 (外賣) @ 屋企 ( 15-MAY-2016 )

皇帝蟹柳壽司 / 加州小卷 / 炸蝦卷


炸雞軍艦


小柱軍艦


玉米蝦船


三文魚湯


( 15-MAY-2016  SUN )

尋晚半夜個肚又痛   咁沖個熱水涼就好啲   沖咗 2 次   臨尾嗰次沖完已經有啲暈   唔知係咪熱得滯   咁一入房轉個身   真係想暈咁滯   好在喺床邊   唔係就慘喇 ~

痛下醒下嘔下瞓下   其實即係完全無瞓過咁   哈哈 ~

我瞓到 3 點先醒呀   唔敢再瞓   因為聽日要番工   今晚瞓唔到就慘 lu ~

好想食芝士包   所以叫里奧大人去泰昌買   $11/個   但買 2 個就 $12   咁就抵好多喇 ~


右邊係芝士二重奏


里奧大人又洗咗機衫   之後又熨衫   真係好勤力咁   哈哈 ~

我就睇電視   真係唔願郁呢   同埋成日一起身就暈   都唔敢沖涼住   食飽嘢有氣力先沖 ~

想飲熱湯   所以叫里奧大人去元氣買三文魚頭湯同壽司喇 ~

里奧大人諗住徑步   點知又話一陣會落雨又雷暴   咁唔徑啦 ~

沖埋涼就睇電視   10 點半瞓覺   希望一覺瞓天光啦 ~

2 則留言:

  1. 一舊暈笠..午安好!
    嘩! 你睇你睇..小奧真係好到呢~難為我日日湊仔呀! 超勁攰
    有胃口就食多D野啦! 補充返血氣~其實最好每月一..前後飲八珍湯
    遲下飲晒D當歸~我轉買八珍湯..每星期煲一次飲~真係飲完即刻暖果下堅勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰笠~
      咁我都承認里奧大人每月有三日都對我特別好呢 哈~
      我每月一之後有飲八珍湯 但原來有當歸 所以唔飲啦
      婦科醫生話唔好飲當歸呢~
      我其實血氣唔好 所以遲D焗當參北芪水 可以日日飲
      同埋最緊要方便 哈~

      刪除