2016年5月28日星期六

翠河餐廳 @ 北角 ( 28-MAY-2016 )

西檸雞


鹹排骨蒜子油麥菜煲


咖哩雞扒飯


艇妹炒麵


( 28-MAY-2016  SAT )

今朝 10 點起身   即刻沖涼洗頭   落街食早餐喇 ~

好開心見到鴿 BB 呀   掛住影相   Lift 都唔記得按呀   哈哈 ~   






番屋企抖陣   Double Check 哂所有嘢   12 點出門口去東海堂買包裝蛋糕   諗住買兩打   點知得番 6 件   咁照買   之後再去德福啦   又係買得 6 件   平時好多貨家嘛   所以去到地鐵站嘅美心西餅再買 12 件包裝蛋糕囉   其實可以去新都城買   不過我話見到即買喇   一陣去到又無   真係精神緊張呢   哈哈 ~

坐地鐵嘅時候收到冰姑 Whatsapp   佢真係真係好有心   會記得呢一日   同埋已經講咗幾次   呢個星期六日會好忙   給我加力   自從媽咪走咗之後   呢段時間我真係好難過好難過   佢真係由朝到晚陪住我   成日叫我快食飯快休息   感激打令 ~

1 點唔夠到新都城喇   咁我哋去海港下午茶嘛   咁見到已經有人排隊等拎飛   咁我哋都等喇   因為都無心情周圍行 ~

媽咪工人 1 點 40 分都到喇   之後家姐 姐夫 工人都到埋   一有位就入去坐 lu ~

家姐話拎啲點心比媽咪食   我當然無問題啦   同埋其實媽咪鍾意食嘅嘢   我哋都鍾意食   口味差唔多   哈哈 ~

食下傾下   之後家姐話朋友提佢要剪咗媽咪啲衫袋褲袋   但唔知點解要剪   總知人叫佢做乜就做乜   所以里奧大人同姐夫都話   可能係人哋鄉下習俗係咁呢 ?!   唔係人叫做咩就做咩   我同里奧大人講話剪就剪啦   唔好成日問點解點解   佢鍾意點就點啦   心情已經好難過   佢認為安心就比佢做囉   之後工人即刻去買較剪   話咁快就 3 點喇   我話要走喇   想早啲去大酒店打點下 ~


翡翠筍蝦餃皇 


蟹籽燒賣皇  


滷水鵝掌翼 


甜醋豬腳薑


中山甜薄罉


香煎蝦米腸 


茄子什菌長春卷  


蒜蓉蒸鮮魷 


清香養顏紅棗糕 


海鮮炒飯 


家姐同我講   話媽咪工人星期五發夢見到媽咪   媽咪同佢講話要出院   記得拎件衫比佢   工人話啲衫已經喺北角㗎喇   我同家姐講話媽咪好憎我   家姐叫我唔好咁講   媽咪都無話憎妳   我話妳等我良心好過啲   媽咪憎我係啱㗎   我把口又賤   又成日鬧佢嘛 ~

我地坐地鐵去鰂魚涌   今日好焗熱   我問里奧大人同家姐覺唔覺   因為佢哋成日都話我怕熱   好在佢哋都熱咋   哈哈 ~

講明今日天氣唔好㗎喇   感恩由出門口到大酒店都無落雨呢 ~

3 點半到鰂魚涌   咁里奧大人同媽咪工人去 MP 買支裝水   我同家姐 姐夫就去大酒店喇 ~

同家姐一齊見到媽咪   我哋喊啦   媽咪工人喊得更勁   冷靜咗之後就要打點嘢喇 ~

阿 mi 喂 4 點 45 分到咗   最奇怪係堂官都未到囉   所以就傾偈啦   阿 mi 係咁講其他嘢   因為佢知我一講媽咪啲嘢就喊   同埋佢講咗好多就係叫我對里奧大人好啲囉   之後又約我哋去行山   佢哋真係好有心   其實喺呢段日子   我都好小搵佢傾偈   佢仍都唔敢搵我   知我一講就喊   但佢就會問里奧大人我咩情況   同埋我有時我用 Whatsapp 問佢嘢   佢答完之後就會即問我近排點   但其實心情都仲未平復   佢就不斷安慰我呢 ~         

因為佢哋之後仲要去上水   特登抽時間向媽咪鞠躬   感激感激 ~

大食表妹又係 5 點唔夠嚟幫手   佢真係好乖   我同佢講話唔該哂   佢第一句就話姨媽我都有份   我好感動 ~

我只知道唔可以同人講多謝   只可以講有心   我都教里奧大人咁講   咁家姐同阿 mi 喂講再見   堂官話唔可以講再見   我哋點知喎 ~

之後教會傳道人到咗   又傾偈呢   不過我開始越嚟越情緒激動   只係不停喊喊喊   我真係好唔想講嘢   只係想喊 ~

姐夫啲朋友同屋企人   媽咪屋企人   里奧大人屋企人都陸續嚟咗   教會另一對同工夫婦到咗   傾咗一陣   佢哋話見好多親朋都嚟咗   見我哋行開行埋   所以話都唔阻我哋   其實我同佢哋講咗有心之後   我都一路喊   我同佢哋講   我只係好想喊   嗚嗚嗚嗚嗚嗚 ~

好似 7 點幾破地獄   咁啱姑姐姑丈表哥 嬸嬸堂哥堂細佬佢哋嚟到   一見姑姐   我都忍唔住攬住佢喊   我話好掛住媽咪呀   佢話唔好喊   搞到姑姐都喊埋   唔可以咁呀 ~

喊完舒服啲   安頓好姑姐佢哋   無耐就見到 CC 同兔兔   我又係忍唔住攬住 CC 喊   其實我知唔好   咁樣搞到佢都喊埋   但真係忍唔住   之後佢哋幫手摺嘢   其實我見到好多人都幫手摺嘢   好感激佢哋幫忙呢 ~

我唔知原來道教咁多儀式要做   以為只係破地獄咋   大食表妹知我勁傷心   所以佢一見到我喊   佢就會埋嚟攬住我   咁親密嘅動作   佢平時唔會做㗎   因為佢話唔鍾意比人攬同拖手   但我知道佢今晚全程係望住我   因為我間唔中都問佢餓唔餓嘛   我一望佢   佢已經望緊我   同埋見我一激動就會企喺我身邊   因為里奧大人幫我招呼親朋   而我只係靜靜地坐埋一角喊   乜都做唔到   喊到好攰   好在無暈   只係無力同頭痛   大食居然拎咗支白花油比我   佢可能見到我成日捽住個頭呀   所以真係好肯定佢係咁望實我   驚我有事   我真係覺得自己超衰格   成日話佢孤寒又點點點   但其實佢係最關心我   我真係要改下自己把死人口   唔好成日只話人缺點呀 ~

好似 8 點要出去燒嘢比媽咪  差唔多行到個爐附近   突然灑咗一陣大雨   好大粒嘅雨   嗰下就驚喇   因為好多人無帶遮   表弟好好   係都要遮我   其實我有件外套遮住個頭   不過好感恩   灑咗一陣就無雨 lu ~

之後一齊番大酒店   同 CC 傾多陣偈   我叫佢哋快啲走喇   大酒店超級凍呀   我對手根本係冰硬哂   所以佢應該更加凍呢 ~

親朋都陸續走喇   剩番媽咪屋企人同姐夫啲朋友   咁即叫佢哋食蛋糕喇   驚佢哋餓   我就無胃口喇   好在蛋糕夠分咋   唔係都幾肉酸   因為我無諗過姐夫朋友同屋企人嚟幫手呢   家姐又無講 ~

9 點要清場   因為要打點埋聽日嘅嘢   所以我哋同埋大食 姐夫啲朋友最後先走   搞掂哂都 9 點半   一齊去食飯喇 ~

諗住坐地鐵   不過大食話 619 喺附近   咁跟佢啦   點知佢都唔係咁熟   最後行到去北角坐 619   之後佢話佢都係唔坐巴士   坐地鐵番屋企   咁之得頭先一齊搭地鐵啦   咁佢可以唔駛行咁遠嘛 ~

佢頭先好搞笑   我同佢一路行一路傾   佢可能見我仲係好傷心   問我駛唔駛拖住佢隻手   佢會比我拖   哈哈 ~    

番到屋企差唔多 11 點   即沖涼洗頭喇   咁個人其實腦海空白   里奧大人叫我   我係無反應   佢見我無吹頭   即拎個風筒出嚟比我吹頭   其實呢幾晚都係咁   要是平日咁樣   佢會話我懶㗎   哈哈 ~

今晚好感恩   儀式好順利   但好多人一嚟到   第一句就話好大雨呀   其實我哋只係出去燒嘢嗰陣先淋咗一陣雨   所以真係唔知出面天氣係點呢 ~   

望到自己對眼   眼皮完全腫哂   對眼得番一條線咋   唔怪得個個人都話我對眼腫哂啦   我唔覺嘛   但就覺得對眼喊到濛查查囉 ~ 

12 點幾都要瞓喇   聽朝好早起身呢 ~ 

6 則留言:

  1. 五福笠..早呀吓! 今日又勁焗熱笠~不過聽日又開始落雨啦
    希望落完天氣涼返D啦! 依日預左會好難受/難過~喊夠就好啦
    之後唔好再喊~一陣喊盲左就慘架啦!(諗起喊到起水泡我都仲驚緊)
    我覺得笠媽唔係憎你~佢日對夜對工人呢..磁場都會比較易接觸

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好咁講啦~我地一早預左黎~同埋..上香比笠媽時
      我同佢講..笠媽要睇住笠子~要加快復原佢心情過正常生活
      同埋..真係唔好意思!係阿喂講錯野在先~攪到你家姐跟住講
      你都唔好再諗其他野~好好加快回復生活~我等緊你同我去食飯
      &去老地方馬拉松吹水架

      刪除
    2. 呀六笠 好攰呀我 哈哈~
      呢個星期超級焗熱 但下星期又落大雨 煩呀~~~~
      呢日真係只識喊 喊到好攰 抖陣再喊
      希望可以喊夠 但其實我知唔會喊夠!!!!
      大酒店嘅人話最好唔好發夢見到媽咪 但其實我覺得諗得多就自然發夢見到囉~

      刪除
    3. 妳地真係好有心 感激感激~~~~
      我都希望盡快復原心情 始終傷感過活 真係唔係咁好呢~
      其實講再見真係好正常 大家都唔識呢d
      我地百無禁忌啊 妳唔好打呀喂啊~~~~~~~~
      收到 我心情完全回復 我一定搵妳食飯 我都好掛住妳地呢 33

      刪除
  2. 傻猪。不言谢。我应该做嘎!患难见真情。表妹好爱你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令 真的好感激妳成日陪住我架 love u
      原來大食真係好錫我 真係患難見真情呀!!!!!!

      刪除