2016年5月27日星期五

辣茄汁豬柳 + 蠔油燜節瓜 ( 27-MAY-2016 )




( 27-MAY-2016  FRI )

今朝 3 號風球呀   勁驚囉   千其唔好打風呀 ~

好餓呀   早餐食吉列魚柳餐   好耐無食   記錯以為雙腸添   唔怪得阿姐覺得我落單有啲奇怪啦 ~


菇場唔太忙   但 11 點幾就開始忙喇   真係要開行 Turbo 做呢 ~

Lunch Time 落去行陣   買埋個菠蘿包就番菇場喇 ~

準時開工   都好耐無試過咁喇   做呀做   諗住做完抖下   點知又有嘢做   我放工準時走嘛   阿蟲打嚟話係比唔到佢 ?!   我話係   我彩佢傻囉   得 45 分鐘邊做到哂   我已經盡力做   同埋明知今晚要就講明比我知   我唔做其他嘢住啦   之後佢叫我星期一朝早比佢   我話 OK   唔好諗住我幫妳開 OT 呀   最憎啲人   急又唔講   又唔早啲比人   話要就要   咁麻煩妳自己做啦下 ~

番到屋企抖陣就煮定節瓜   咁里奧大人 6 點 45 分放工   我就開始煮飯喇 ~             

是日晚餐 - 辣茄汁豬柳 + 蠔油燜節瓜 

辣茄汁豬柳 - 諗住整生炒排骨   點知都炸唔脆嘅   咁炒埋一堆算喇 ~  

蠔油燜節瓜 - 尋晚剩咗 2 個節瓜   但點都要煮囉   其實我仲剩咗一大碗湯飯   所以要里奧大人食哂呢 2 個節瓜   佢一見到就話太多太多   我話唔好成日一拎碟餸出嚟   就話太多太多食唔哂   我覺得好煩囉   未食就嘈嘈閉 ~

搞掂哂就沖涼   里奧大人話買芒黑白比我食   想我今晚好瞓啲   但我話唔駛   今晚瞓得唔好係正常呢 ~

其實唔眼瞓   但 12 點幾先瞓喇   點都要瞓 lu ~  
   

2 則留言:

  1. 四四方方笠..等我幫你轉下形象! 唔駛成日圓碌碌..哈哈
    勁喎~炸唔脆即刻轉整辣茄汁味~睇個汁都好送飯
    近排我地胃口都唔好~食慾少呀~有時又係剩左d湯..我第2朝清囉
    其實得既真係想即晚食晒~唔想成日食隔夜野~但即晚又食唔落果下衰
    2條節瓜真係好多過喎~迫小奧食晒..假象對佢好~實際係家暴啦!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 唔駛成日圓碌碌 妳講得好搞笑呀 哈哈~~~~
      其實 因為 唔係第一次炸唔脆轉茄汁囉 我邊有咁勁丫 哈~
      天氣實在太焗熱 真係無咩胃口~
      我都唔鍾意留隔夜飯餸 但無理由掉嘛
      依家乜鬼都貴 真係唔會咁浪費囉~
      下 我真係唔覺2條節瓜好多喎 我自己食哂都得架
      但今晚有湯飯 我先唔食咋~
      嗱 都話妳成日幫佢架啦 我遲早打鑊妳!!!!!!!!!!!

      刪除