2016年5月22日星期日

肉絲炒麵 ( 22-MAY-2016 )




( 22-MAY-2016  SUN )

今朝 9 點 45 分醒咗   原來里奧大人 9 點半已經起咗身   佢話見我瞓得咁林   所以由我瞓 ~

刷牙沖涼出去食早餐   食完番屋企抖陣   之後番教會喇 ~



一去到教會   教友問媽咪啲嘢搞成點   我又喊   所以我其實好想番教會   但仍好驚教友問情況   不過佢好關心我㗎   之前問咗點樣   但見程序表無登出嚟   所以直接問我呢 ~

散會見到牧師   佢一叫我名   我即爆喊   我話我好衰   成日鬧媽咪   佢安慰我話唔係鬧呀   好多人都呀女鬧阿媽   阿媽鬧呀女   其實係關心呀   唔好咁諗 ~

喊完就舒服好多   之後另一個同工明明做緊嘢   都轉身捉一捉我隻手安慰我   里奧大人話佢寫緊嘢㗎   都等我喊完即轉身捉我手安慰我   好感激教會同工咁關心我呢 ~

其實直到依家   心情仍未平復   所以里奧大人間唔中會望下我   佢話我成日眼濕濕   又無乜反應喎 ~

我去街市買餸   里奧大人就番屋企整嘢   我番到屋企都即煲湯喇   早啲飲好啲 ~  

差唔多 3 點先去食嘢   食完番屋企抖 lu ~



6 點飲湯   7 點開飯   其實我食唔落   所以就咁飲湯算   同埋里奧大人話一陣買芒白黑   咁我都留肚 lu ~   

是日懶餐 - 肉絲炒麵

肉絲炒麵 
 - 用煲湯嘅梅頭豬肉整肉絲   唔好嘥嘢   好在今晚買一個炒麵餅   原來一個份量都咁多   之前成日買 2 個   唔怪得可以食幾餐啦 ~

搞掂哂就沖涼   9 點食甜品   終於清哂啲芒果   其實都好似爛爛哋咁   但表面係好正常好靚㗎喎   下次都係買完快啲食   唔係爛咗都唔知呢 ~


聽日要番工   11 點幾都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言